مربی ای که فقط دستیار یحیی می شود

0

پرسپولیس

 سرخپوشان پایتخت که در بازی قبل شان برابر هوادار به تساوی دو بر دو رسیدند، باید در بازی بعد خود برابر پیکان به میدان بروند. این در حالی است یحیی گل‌محمدی در این بازی باید مقابل دستیار سابق خود یعنی مجتبی حسینی قرار بگیرد که هدایت خودروسازان را در لیگ بیست و یکم برعهده دارد.

حسینی مربیگری را از سال ۱۳۸۹ با دستیاری گل‌محمدی در نساجی آغاز کرد و در ادامه با یحیی به صبا رفت. وقتی گل‌محمدی در میانه‌های راه لیگ یازدهم صبا را رها کرد و به پرسپولیس رفت، باز هم حسینی را با خود برد تا این مربی حضور در جمع قرمزهای پایتخت را هم تجربه کند. حسینی بعدها در نفت تهران و ذوب‌آهن هم دستیار یحیی بود اما بعد از جدایی گل‌محمدی از تیم اصفهانی در لیگ هفدهم، سرمربی ذوب‌آهن شد و همراه این تیم در رده چهارم جدول قرار گرفت.

دوران نفر اول بودن حسینی خیلی طول نکشید و او باز هم پیش یحیی رفت کارش را به عنوان دستیار گل‌محمدی در تراکتور ادامه داد. این بار هم وقتی یحیی از سمت خود استعفا کرد، حسینی با نظر هیات مدیره تراکتور سرمربی موقت تراکتور شد ولی بعد از انتخاب ارطغرل ساغلام به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او تصمیم گرفت دستیار خود را از ترکیه بیاورد و حسینی هم تبریز را ترک کرد.

او سال بعد سرمربی تیم اکسین یا همان گل ریحان فعلی شد اما حضورش در این تیم هم یک سال بیشتر طول نکشید. حسینی سال گذشته سرمربی مس کرمان بود و با این که تیمش تا هفته آخر در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بود اما به دلیل یک گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک، از صعود بازماند.

حسینی فصل گذشته هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت تا برای اولین بار از ابتدای فصل سرمربیگری تیمی در لیگ برتر را تجربه کند. این مربی ۴۷ ساله در نیم فصل اول با نفت در هفته سوم مقابل پرسپولیس قرار گرفت که آن مسابقه بدون گل مساوی شد. البته در آن بازی سیامک نعمتی پنالتی اش را از دست داد تا سرخ ها به برد نرسند. حسینی با آغاز نیم فصل دوم از مسجدسلیمان کوچ کرد و به اصفهان رفت تا روی نیمکت ذوب آهن بنشیند.

او در هفته بیست و یکم با این تیم در ورزشگاه فولادشهر برابر پرسپولیس قرار گرفت که شاگردان یحیی به پیروزی دو بر یک رسیدند تا گل محمدی دستیار سابقش را شکست دهد. دیداری که در آن سینا اسد بیگی ذوب آهن را پیش انداخت ولی شهریار مغانلو و مهدی عبدی که به میدان آمده بودند، گلزنی کردند تا تعویض های طلایی یحیی لقب بگیرند و حالا باید دید تقابل سوم حسینی و گل محمدی چه نتیجه ای خواهد داشت

 

 

.

اخبار فوری پرسپولیس

مربی ای که فقط دستیار یحیی می شود

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ