حمله مجری شبکه رئال مادرید به یوفا:«باید کار این سازمان دیکتاتور و خرابکار به پایان برسد»

0

رئال مادرید نیوز : اعتراض رئال مادرید به تکرار قرعه کشی چمپیونزلیگ با واکنش هایی نیز همراه شد. به طور مثال صفحه توییتر باشگاه استهوسمیر که در حال حاضر در لیگ دسته دو اسکاتلند حضور دارد، با کنایه نوشت:”با خوشحالی و گیجی باید اعلام کنیم که از رئال مادرید در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ دور شدیم.”

از سویی پس از تغییر قرعه رئال از بنفیکا به پی اس جی ، خسوس آلکایده مجری رئال مادرید تی وی گفت:” فیم خیلی عوض شد. اما با این وجود گندکاری و بی اعتری ایوفا عوض نمی شود. حالا در مورد حمایت چفرین از باشگاه های دولتی و دوپینگ مالی صحبت نمی کنیم بکله این نشانه ای از مدیریت تاسف بار در این سازمان است. امیدوارم که این رژیم کاملا دیکتاتوری و خرابکار به پایان برسد.”

البته یکی از عجیب ترین واکنش ها مربوط به توهین های مجری شبکه ESPN به رئال مادرید بود که گفت:” نباید فراموش کنیم که در دوران ژنرال فرانکو، رئال مادرید قهرمانی هایش را به لطف تاثیر مستقیم دیکتاتوری داشت.”

جمله ای که دروغ محض است چرا که در دوران فرانکو موفقیت های داخلی رئال خیلی کمتر از بعدش بود و طبیعتا اگر قرار بود که فرانکو به رئال کمک کند می توانست به جام های داخلی کمک کند و نه جامهای اروپایی! طبیعتا انتظار می رود که رئال مادرید به دنبال برخورد قاطعانه با مجریان هتاک این شبکه باشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

حمله مجری شبکه رئال مادرید به یوفا:«باید کار این سازمان دیکتاتور و خرابکار به پایان برسد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ