عاشق پرسپولیسم اما دشمن استقلال نیستم/ سوپر استار فوتبال ایران یک پرسپولیسی است/ معاشرت با حجازی ارزش افزوده داشت

0

پرسپولیس

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون یکی از طرفداران سرسخت پرسپولیس است. این بازیگر جوان که بازی در سریال هایی مثل بچه مهندس و افرا را در کارنامه دارد، در دیدار مقابل هوادار به ورزشگاه آزادی رفت و بازی تیم محبوبش را از نردییک تماشا کرد. با حصاری در خصوص فوتبال و اوضاع تیم محبوبش گپ و گفتی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

عشق و علاقه به فوتبال و پرسپولیس از کجا شکل گرفت؟

خب من هم مثل اکثر بچه ها در کوچه و خیابان فوتبال بازی می کردم و کم کم عاشق فوتبال شدم. کمی بعدتر وارد فوتبال شدم و گلر بودم. حتی در رده های پایه هم بازی کردم ولی به خاطر علاقه به بازیگری فوتبال را ادامه ندادم. پرسپولیس همیشه در دل مردم جا داشته و به قول معروف از کف جامعه آمده است. من هم از همان بچگی این تیم را دوست داشتم و همیشه پیگیر بازی هایش هستم.

گفتی دروازه بان بودی. گلر مورد علاقه ات چه کسی است؟

بدون شک و تردید احمدرضا عابدزاده که من عاشقش بودم و فکر می کنم دیگر مثل او نخواهد آمد. در بین خارجی ها هم چون عاشق منچستریونایتد بودم، گلر موردعلاقه ام پیتر اشمایکل افسانه ای بود که با آن لباس های خوشگل رنگارنگش دلبری می کرد. شاید باورتان نشود ولی هنوز یک دست لباس کامل گلری اشمایکل را در خانه دارم و خیلی برایم ارزشمند است.

شرایط پرسپولیس را در این فصل چطور می بینی؟

خب بعد از ۵ فصل قهرمانی در لیگ من فکر می کنم در این فصل کار کمی مشکل است ولی با این حال از نظر من پرسپولیس باز هم مدعی جدی و اصلی قهرمانی خواهد بود. من فکر می کنم هیچکس مثل یحیی گل محمدی در حال حاضر پرسپولیس را نمی شناسد و شک ندارم در ادامه پرسپولیس خیلی بهتر خواهد شد و باز هم برای قهرمانی خواهد جنگید.

ولی خیلی ها معتقدند با توجه به جدایی چند ستاره پرسپولیس در این فصل نمی تواند قهرمان شود.

ببینید خوشگلی پرسپولیس این است که خودش ستاره می سازد و بازیکن ها را به بالاترین سطح می رساند. در این سال ها همیشه به جدایی ستاره ها عادت کردیم ولی پرسپولیس راه خودش را به بهترین شکل ادامه داد. مطمئنم امسال هم همینطور خواهد شد و اتفاقات خوبی برای پرسپولیس خواهد افتاد.

در بازی مقابل هوادار به ورزشگاه رفتی و مشخص است خیلی اهل استادیوم رفتن هستی. بهترین خاطره ات از رفتن به ورزشگاه مربوط به کدام بازی است؟

بله خیلی وقت بود که به ورزشگاه نرفته بودم. واقعا دلم تنگ شده بود. فقط حیف شد که حضورم با برد تیم محبوبم همراه نشد ولی امیدوارم بچه ها در بازی های آینده بتوانند بازی هایشان را با پیروزی پشت سر بگذارند. من از زمان بچگی استادیوم می رفتم و خیلی دیدن بازی ها در ورزشگاه را دوست دارم. ولی بهترین خاطره من از رفتن به ورزشگاه مربوط به آن دربی می شود که ۲-۴ استقلال را بردیم. ما گل اول را خیلی زود زدیم و من از اول بازی تا سوت پایان روی هوا بودم. اتفاقا در آن بازی بین تماشاگران نشسته بودم و خیلی خوش گذشت.

بازیکن محبوبت در حال حاضر چه کسی است؟

من خیلی بازی و خصوصیات اخلاقی  وحید امیری را در این تیم پرسپولیس دوست دارم و به نظرم وحید فوق العاده است. به غیر از او طارمی هم بسیار فوتبالیست خوبی است و من فکر می کنم مهدی سوپراستار فوتبال ایران است. از بین قدیمی ها هم علی پروین، علی کریمی و علی دایی را خیلی دوست دارم و امیدوارم هرجا که هستند، موفق باشند. البته من این افتخار را داشتم تا با ناصر خان حجازی برخورد داشته باشم و با ایشان معاشرت کردم. به نظرم این مرد فوق العاده بود و هرچه بگوییم کم است. به طور کلی معاشرت و برخورد با ناصر حجازی ارزش افزوده داشت و خیلی خوشحالم این افتخار برای من رخ داد.

برای دوستان استقلالی کری هم می خوانی؟

ببینید من عاشق پرسپولیس هستم ولی دشمن استقلال نیستم. کلا خیلی اهل کری خواندن نیستم ولی بعضی اوقات هم بد نیست و مزه فوتبال دیدن را بییشتر می کند. ضمن اینکه پرسپولیس ۵ فصل است که قهرمان می شود، آنوقت برای چه تیمی کری بخواند. به قول معروف ما حرفمان را در زمین زدیم و نشان دادیم کت تن کیست.

فوتبالی ها خیلی از مافیا و دست های پشت پرده گله می کنند. می خواهم بدانم در سینما هم چنین مسائلی وجود دارد؟

بله قطعا در سینما هم مثل فوتبال مافیا وجود دارد. اساسا هر کجا که پول و شهرت وجود داشته باشد، مافیا و دست های پشت پرده هم وجود دارد و شکی در این موضوع نیست.

اخبار فوری پرسپولیس

عاشق پرسپولیسم اما دشمن استقلال نیستم/ سوپر استار فوتبال ایران یک پرسپولیسی است/ معاشرت با حجازی ارزش افزوده داشت

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ