کریمی: در هیئت مدیره استقلال جنگی وجود ندارد و همه یکدست هستند/ امیدواریم با حمایت‌هایی که می‌شود، استقلال قهرمانی را بگیرد

0

پایگاه خبری ساتین- حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد، در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه جنگی وجود ندارد و همه یکدل و یکدست هستند.

به گزارش ساتین و به نقل از تسنیم، حجت کریمی درباره برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی با حضور همه اعضای هیئت مدیره به مدت سه چهار ساعت و به میزبانی بنده برگزار شد. این جلسه یکسری مصوبات برای پیشبرد باشگاه داشت و احتمال دارد تا چند وقت دیگر اعلام شود. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه هم گزارش‌هایی درباره کارهای انجام شده ارائه کرد که همه از این گزارش‌ها راضی بودند.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استقلال جهت رسیدن به قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: امیدواریم با زیرساخت‌هایی که تأمین می‌کنیم استقلال بتواند قهرمان شود. از لحاظ حقوقی و اقتصادی کارها را جلو برده‌ایم و دیگر همه چیز در اختیار تیم استقلال و فرهاد مجیدی است که ببینیم چه کار خواهند کرد. کارهایی انجام می‌دهیم تا تیم استقلال دغدغه‌ای نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همدلی و یکدست بودن هیئت مدیره، بزرگ‌ترین کار در باشگاه استقلال است. متأسفانه در گذشته اعضای هیئت مدیره یکدست نبودند و نظرات یکی نبود، ولی الان اهداف و نظرات هیئت مدیره باشگاه یکی است. در هیئت مدیره جنگی وجود ندارد که یک نفر آن طرفی برود و دیگری طرف دیگر. هدف اعضای هیئت مدیره این است کارهایی انجام دهند که برند استقلال روز به روز بالاتر برود و شاهد موفقیت‌های تیم باشیم. با حمایت هیئت مدیره و مدیریت از تیم، امیدواریم استقلال قهرمان شود.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کریمی: در هیئت مدیره استقلال جنگی وجود ندارد و همه یکدست هستند/ امیدواریم با حمایت‌هایی که می‌شود، استقلال قهرمانی را بگیرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ