قطع شدن دست یک کودک توسط شیر

0

ساتین نیوز: سهل انگاری والدین حین بازدید از باغ وحش با فرزندشان یک فاجعه رقم زد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر خردسال یمنی بر اثر حمله شیر در باغ وحشی در این کشور دچار جراحت شدید شد. «دنیا ادریس همود» به همراه والدینش در حال بازدید از باغ وحشی در این کشور بود که از ناحیه دست مورد حمله شیر قرار گرفت. این دختر برای ثبت عکس دست خود را در حالی که شیر در مقابل وی ایستاده بود وارد قفس شیر ها کرده بود که این اتفاق افتاد.

EG ۲۴News در گزارشی نوشت: «یک دختر خردسال با نام «دنیا» دستش را از یکی از سوراخ ها وارد قفس کرده بود. در حالی که در همه لحظه پدر کودک در حال تهیه عکس و ثبت این لحظه بود این کودک مورد حمله شیر قرار گرفت و دستش قطع شد.»

بنا به این گزارش پدر کودک پس از دیدن این صحنه وحشتناک به کما رفت. در ادامه این کودک و پدرش برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه این کودک دست چپ خود را از دست داد. مسئولان باغ وحش به علت نزدیک بودن محل نگهداری شیر ها به بازدیدکنندگان و دسترسی آسان گردشگران به قفس شیر ها تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که ماه گذشته نیز یک مرد محلی در هند در اقدامی خطرناک برای پیداکردن یک الماس مخفی شده وارد محل نگهداری شیر ها شده بود.

قتل به علت ازدواج مجدد پدر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ