نتیجه بازی پرسپولیس با پیکان امروز

0

نتیجه ی بازی پرسپولیس با پیکان امروز چند چند شد برد یا باخت

از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس از ساعت ۱۶:۰۰ امروز مهمان تیم پیکان بود.

در نیمه نخست این دیدار، مهدی عبدی موفق شد در دقیقه ۱۸ دروازه پیکان را باز کند و این نیمه با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم، عیسی آل کثیر که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، موفق شد در دقیقه ۶۴ دروازه پیکان را برای بار دوم باز کند و اختلاف را به ۲ گل برساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۰ بازی، روی خطای حامد لک یک پنالتی برای پیکان بدست آمد که علیرضا کوشکی پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا حساب کار ۲ بر یک شود.

بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه دنبال شد اما علی شجاعی موفق شد در دقیقه ۹۰، روی حرکت خوب وحید امیری و رضا اسدی بار دیگر دروازه پیکان را باز کند تا درنهایت حساب کار ۳ بر یک شود.

بدین ترتیب شاگردان گل‌محمدی موفق شدند یک ۳ امتیاز شیرین کسب کنند و فاصله خود را از صدر جدول به تنها یک امتیاز برسانند.

چهارشنبه ۲۴ آذر

پیکان – پرسپولیس ساعت ۱۶

تیم داوری: سیدرضا مهدوی – امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی – جواد رحیم زاده

ترکیب پیکان

حسن پورحمیدی، امیر حسین رنگرز جدی، امیر حسین غلامی، سامان فلاح (۸۶ – محمد امین درویشی)، نادر محمدی (۷۲- پیمان رنجبری)، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمد جواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست (۸۶- غلامرضا ایمانی)

سرمربی: مجتبی حسینی

نتیجه بازی فوتبال نتیجه بازی پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، محمد شریفی (۸۸- رضا اسدی)، مهدی ترابی (عیسی آل کثیر – ۵۴)، وحید امیری، امید عالیشاه (۸۸- علی شجاعی)، مهدی عبدی (۸۸- فرشاد فرجی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نتیجه بازی فوتبال نتیجه بازی پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران

شرح گل

پیکان صفر – پرسپولیس یک (مهدی عبدی؛ دقیقه ۱۸): پاس مهدی ترابی در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید و او شوت خود را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به دست نادر محمدی در درون دروازه قرار گرفت. باتوجه به اینکه شوت عبدی در چارچوب بود، گل به نام او ثبت خواهد شد.

پیکان صفر – پرسپولیس ۲ (عسی آل کثیر؛ دقیقه ۶۴): امید عالیشاه در سمت راست صاحب توپ شد و پس از نگاه به محوطه جریمه توپ را به داخل محوطه ارسال کرد تا عیسی آل کثیر با ضربه بغل پا گل دوم تیمش را بزند.

پیکان یک – پرسپولیس ۲ (علیرضا کوشکی؛ دقیقه ۸۲): پس از اعلام پنالتی و پایان اعتراضات بازیکنان پرسپولیس، کوشکی پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ دروازه حامد لک را گشود.

پیکان یک – پرسپولیس ۳ (علی شجاعی؛ دقیقه ۹۰): پاس استادانه وحید امیری به رضا اسدی رسید و او توپ را به تیر دوم فرستاد تا علی شجاعی گل سوم را بزند.

اخطار

محمدجواد آزاده دقیقه ۲۱

سعید آقایی دقیقه ۲۴

امید عالیشاه دقیقه ۷۹

دقایق حساس

دقیقه ۴۱: ارسال توپ در محوطه جریمه پرسپولیس پس از یک اثر از سوی بازیکنان پیکان با ضربه نادر محمدی همراه شد که حامد لک این توپ را گرفت.

دقیقه ۵۰: فرار مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه او را در موقعیت مطلوب قرار داد اما لحظاتی پیش از اینکه ضربه آخر را بزند تکل نادر محمدی او را ناکام گذاشت.

دقیقه ۶۰: کوشکی از سمت راست محوطه جریمه شوت خودرا روانه دروازه کرد که این توپ گل نشد.

دقیقه ۸۴: ارسال توپ روی دروازه با ضربه سر پیمان رنجبری همراه شد که با اختلاف کم به بیرون رفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ