اتاق احیای مدعیان لیگ در اکباتان

0

پایگاه خبری ساتین- ورزشگاه دستگردی تهران هر چقدر برای حریفان پیکان زمین خوش‌یمنی محسوب می‌شود، برای مجتبی حسینی و شاگردانش، به هر چیزی شباهت دارد جز زمین خانگی!

به گزارش ساتین، شکست دیروز پیکان مقابل پرسپولیس، سومین شکست متوالی شاگردان حسینی در اکباتان بود.

پیکان بعد از شکست خانگی مقابل فجر سپاسی در هفته پنجم، بازیهایش را به ورزشگاه دستگردی منتقل کرد منتهی این تغییر اصلا به سود پیکانی‌ها نبوده است.

آنها در هفته هشتم میزبان گل گهر بودند که با نتیجه ۰-۱ به حریفشان باختند تا شاگردان قلعه‌نویی که قبل از دیدار با پیکان، ۴ تساوی متوالی کسب کرده بودند، با پیروزی مقابل شاگردان حسینی از بحران خارج شوند.

این اتفاق در بازی هفته گذشته مقابل استقلال هم تکرار شد و شاگردان مجیدی بعد از کسب ۵ مساوی متوالی – که در تاریخ این باشگاه، بی‌سابقه بوده – پیکان را شکست دادند.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دیروز هم مجتبی حسینی در دومین تقابل متوالی مقابل یحیی گل‌محمدی از او شکست خورد تا پرسپولیس هم که بعد از تساوی خانگی با هوادار سوژه برخی انتقادها شده بود، برد بسیار مهمی را در ورزشگاه دستگردی کسب کند و سومین تیم مدعی‌ای باشد که با دست پر اکباتان را ترک می‌کند.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش از تیتر اتاق احیای اکباتان برای گزارش بازی پیکان و پرسپولیس استفاده کرده است. تیتری که می‌توان آن را طور دیگری نوشت: اتاق احیای مدعیان در اکباتان

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

اتاق احیای مدعیان لیگ در اکباتان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ