خرما ؛ دشمن سنگ کلیه و قند خون

0

یافته‌های خرما برای محافظت در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب در مغز ارائه شده است. مصرف منظم خرما و میوه‌ های مشابه با خطر بیماری‌های نورودنژراتیک و عملکرد شناختی بهتر در افراد مسن ارتباط دارد.

متخصص قلب و عروق خوب قند خون سنگ کلیه سلامت نیوز سلامت مغز سلامت کلیه سلامت قلب درمان سنگ کلیه داروی دفع سنگ کلیه خواص خرما خرما و تقویت استخوان ها خرما حفظ سلامت مغز تنظیم قند خون تازه های قلب و عروق افزایش سلامت قلب

ماده موثره این میوه سیاه فشارخون، سنگ کلیه و قند خون را می‌سوزاند.

خرما غنی از پتاسیم است و مواد معدنی اش باعث کاهش فشار خون می‌شود. یک خرمای مدجول شامل حدود ۱۶۷ میلی گرم پتاسیم است که نسبت به سایر میوه نسبتا بالا است.

عدم مصرف پتاسیم کافی نیز می‌تواند منجر به سنگ کلیه شود و فیبر همچنین سطح قند خون را تثبیت می‌کند. اثرات سدیم در رژیم غذاییتان را متعادل می‌کند و این باعث کاهش فشار خون می‌شود.

منیزیم این میوه عضلات قلب و عروق خونی شما را آرام می‌کند، در نتیجه باعث کاهش فشار خون می‌شود.

یافته‌های خرما برای محافظت در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب در مغز ارائه شده است. مصرف منظم خرما و میوه‌های مشابه با خطر بیماری‌های نورودنژراتیک و عملکرد شناختی بهتر در افراد مسن ارتباط دارد؛ مطالعه دیگری نشان می‌دهد که با مصرف خرما، احتمال کاهش سرعت پیشرفت آلزایمر نیز وجود دارد.

یکی دیگر از مطالعات می‌گوید که خرما می‌تواند به جلوگیری از التهاب در مغز کمک کند.

منبع : کارگر آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ