خاویر ساویولا : خروج مسی از بارسا همه را شگفت زده کرد . لئو میتواند در پاریس قهرمان اروپا شود

0

اختصاصی بارسا نیوز – خاویر ساویولا در سال ۲۰۰۱ توسط بارسلونا از ریورپلاته خریداری شد و به اوج رسید . او قبل از اینکه نیوکمپ را به طور کامل ترک کند و به رئال مادرید برود , بیش از ۷۰ گل برای کاتالان ها به ثمر رساند .

 

این مهاجم فوتبال خود را در آرژانتین , اسپانیا , فرانسه , پرتغال و یونان انجام داد . او ۳۹ بازی ملی نیز در کارنامه دارد و همچنین مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ را بدست آورد .

 

آیا انتظار داشتید مسی از بارسلونا برود ؟

صادقانه بگویم هرگز انتظار خروج مسی از بارسلونا را نداشتم زیرا اخبار ادامه حضورش را شنیده بودم . این را هم خودش گفته بود و هم هیئت مدیره بارسلونا اعلام کردند .

 

بنابراین این نه تنها برای من بلکه برای دنیای فوتبال یک شگفتی بزرگ بود . او واقعا زمان خداحافظی از هواداران پس از سال ها حضور در باشگاه ناامید بود اما در نهایت این فوتبال است و خیلی اتفاقات رخ میدهد .

 

اکنون که فصل جدیدی برای مسی شروع شده مطمئن هستم میتواند در پاری سن ژرمن موفق شود .

 

او میتواند جام های مهمی در پاریس کسب کند . پی اس جی بدنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است و با حضور لئو و سایر بازیکنان نشان دادند که در حال ساختن تیمی قدرتمند هستند . بنابراین میتوانند به هدف برسند .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

اولین بار چه زمانی درباره مسی در بارسلونا شنیدید ؟

مسی را در سن کم ملاقات کردم . من در ۱۹ سالگی به بارسلونا رفتم و مسی آن موقع در لالیگا بازی نمیکرد . او خیلی جوان بود و در لاماسیا بود .

 

وقتی در شهر بودم به من گفتند که یک بازیکن آرژانتینی کوچک به تازگی به آنجا رفته و قرار است بهترین بازیکن باشگاه شود . هیچکس انتظار نداشت او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شود .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

خاویر ساویولا : خروج مسی از بارسا همه را شگفت زده کرد . لئو میتواند در پاریس قهرمان اروپا شود

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ