ستاره ایرانی بر سر سه راهی؛ لیون، ناپولی یا تیم مورینیو؟/ «نه» به پیشنهادات انگلیسی!

0

ساتین نیوز –

مهدی یکتا؛ در حالی که به نظر می‌رسد باشگاه لیون فرانسه با باشگاه روسی و سردار آزمون به توافق رسیده باشد اما گمانه زنی‌های زیادی در خصوص احتمال کوچ ستاره ایرانی به لیگ برتر انگلیس به گوش می‌رسد.

در همین راستا گزارشی تهیه کردیم که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

گلزنی به چلسی آغاز شایعات انگلیسی!

در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زنیت با همراهی سردار آزمون میزبان چلسی بود. تیم توماس توخل اما با تساوی پر گل ۳ بر۳ برابر زنیت، نتوانست به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دقیقه ۴۲ این دیدار در حالی که بازی با تساوی یک بریک دنبال می‌شد نوبت به سردار آزمون رسید تا با یک فرار دیدنی از قلب خط دفاعی در مصافی تک به تک با کپا آریسابالاگا این دروازه‌بان را از پیش روی بردارد و گل تساوی را به ثمر برساند تا زنیت در نیمه نخست ۲ بر یک برنده شود. هرچند درنهایت این بازی به تساوی ۳ بر۳ انجامید اما سردارآزمون درخشش خاصی داشت. او یک گل زد و یک بار هم مغلوب سوپرواکنش گلر چلسی شد و اگر مالکوم برزیلی خودخواهی نمی‌کرد باز هم می‌توانست گل بزند.

با این وجود درخشش برابر چلسی آغاز شایعات و گمانه زنی‌ها برای حضور ستاره ایرانی در لیگ برتر انگلیس بود؛ از اورتون و وستهام بگیرید تا آرسنال (!) که هیچ یک صحت نداشت.

نه مشیری تماس گرفته و نه آزمون تمایل دارد!

در این میان اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اورتون یکی از تیم‌هایی است که با مدیریت فرهاد مشیری علاقه مند است تا آزمون را به لیگ برتر انگلیس بیاورد. در این خصوص کالچو مرکاتو دوباره گزارشی نوشت و از تداوم علاقه تافی‌ها برای جذب ستاره کشورمان صحبت کرد. این درحالیست که نه مالک ایرانی اورتون با سردارآزمو تماس گرفته و نه خود این مهاجم دوست دارد به لیگ برتر انگلیس آن هم در ژانویه برود! سردار آزمون قصد دارد تیمی‌را انتخاب کند که در سال منتهی به جام جهانی در آن فیکس باشد و شنیدیم قصد ندارد به هیچ یک از این سه تیم انگلیسی کوچ کند.

ژوزه مورینیو طرفدار سبک بازی سردار ایرانی!

ژوزه مورینیو سرمربی مشهور آث رم علاقه زیادی به سردار آزمون داشته و شنیدیم تمام بازی‌های او در زنیت را با وسواس و دقت زیادی تماشا می‌کند. مرد پرتغالی زمانی که هدایت آث رم را برعهده گرفت، اسم سردارآزمون را سرلیست خریدهای خود گنجاند اما درخواست ۲۵ میلیونی زنیت روسیه، باشگاه ایتالیایی را فراری داد. حالا مورینیو دوباره دست به کار شده است بلکه بتواند در رقابت با لیون فرانسه، سردار آزمون را خریداری کند.

ناپولی و آث میلان هم مشتری ستاره ایرانی شدند

ناپولی تیم چهارم جدول سری آ ایتالیا نیز مشتری جدید سردار آزمون است. این تیم دنبال مهاجم می‌گردد و ظاهرا عملکرد سردارآزمون توجه این تیم را به خود جلب کرده است. البته ناپولی یک رقیب ایتالیایی دیگر هم دارد. میلان که مهاجمان پا به سن گذاشته ای مثل زلاتان ابراهیموویچ را در اختیار دارد نیز خواستار جذب سردارآزمون شده است.

ورود به تالار مشاهیر لیگ روسیه

آبان ماه گذشته مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت وارد تالار مشاهیر لیگ برتر روسیه شد. آزمون با دبل مقابل اسپارتاک تعداد گل‌هایش برای تیم‌های روسی (روبین کازان، روستوف و زنیت) را به عدد ۱۰۱ رساند. در لیگ برتر روسیه هر بازیکنی خارجی یا داخلی که بتواند برای تیم‌های باشگاهی این کشور بیش از ۱۰۰ به ثمر برساند نامش وارد باشگاهی به نام «Grigory Fedotov Club» می‌شود. سردار آزمون با گلزنی به اسپارتاک مسکو تبدیل به بهترین گلزن خارجی لیگ روسیه شد. سردار که از سن کم به فوتبال روسیه ترانسفر شد و احتمالا آخرین فصل حضورش در این کشور را پشت سر می‌گذارد، به رکوردی رسید که پیش از این در اختیار واگنر لاو بود. او لیگ روسیه را خیلی دوست دارد و شاید هنوز دلش با زنیت و بازی در این کشور است اما به نظر می‌رسد لیگ روسیه برای ستاره ایرانی کوچک شده و حالا وقت رفتن باشد.

پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی لیون به زنیت

اگر سردارآزمون تابستان آینده به لیون فرانسه (جدی ترین مشتری ستاره ایرانی) برود هیچ پولی به باشگاه فعلی اش نخواهد رسید اما…

چنانچه سردارآزمون ژانویه و در نقل و انتقالات زمستانی روسیه را ترک کند (آن طور مه خودش دوست دارد) آن گاه مبلغ ۱۰ میلیون یورو به زنیت می‌رسد. این مبلغ پیشنهادی لیون فرانسه برای اخذ رضایتنامه سردارآزمون از باشگاه روسی است.

پی نوشت؛ هرچند لیون جدی ترین مشتری سردارایرانی است اما ایتالیا نیز می‌تواند مقصدی جذاب برای سردارآزمون باشد.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

ستاره ایرانی بر سر سه راهی؛ لیون، ناپولی یا تیم مورینیو؟/ «نه» به پیشنهادات انگلیسی!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ