سوال روز/ آیا قلعه نویی استعفا می کند؟

0

پایگاه خبری ساتین- اتفاق تاریخی در لیگ برتر افتاد و سه بازی باشگاه گل گهر به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز گابنی، سه بر صفر به سود استقلال، سپاهان و پیکان شد و هفت امتیاز از تیم مدعی گل گهر کسر شد.

به گزارش ساتین، هر چند که باشگاه گل گهر مطمئنا به این رای اعتراض می کند و پرونده به کمیته استیناف می رود، اما متن رای کمیته انضباطی نشان می دهد که پرونده دارای پیچیدگی های خاصی بوده و تخلفاتی هم که در متن حکم آمده قابل تامل است. از ماجرای ایمیل های جعلی که از مجموع ۹ ایمیل، فقط دو ایمیل رسمی بوده و حتی کمیته انضباطی از پلیس فتا کمک گرفته و ظاهرا از آن ایمیل های جعلی، چند تایی هم از داخل بوده اند. 

در هر حال برخی شایعات از شب گذشته در حال انتشار است که امیرقلعه نویی از سرمربیگری گل گهر سیرجان استعفا می کند و برخی شایعات هم حاکی از آن است که مدیران باشگاه گل گهر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و شاید اخراج شود. تا این لحظه هیچ کدام از این شایعات تایید نشده اند و البته گل گهر با تیم صدر جدول یعنی استقلال، ۱۰ امتیاز اختلاف پیدا کرده و با توجه به تیمی که امسال قلعه نویی برای گل گهر بسته این تیم همچنان می تواند امیدوار باشد هرچند جبران کردن این ۱۰ امتیاز، کار راحتی نیست.

 در حکم کمیته انضباطی آمده است که باشگاه گل گهر باید بازیکن خارجی را چک می کرد و سوال اینجاست که چرا باشگاه گل گهر، این راستی آزمایی را به خوبی انجام نداده است؟ آیا ایجنت بازیکن گابنی به گل گهری ها دروغ گفته است؟ در این میان وظیفه دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ چه بوده و چرا آنها بازیکن را تایید و برایش کارت صادر کرده اند؟ و مهم از همه اینکه چرا در دو بازی اخیر گل گهر، از این بازیکن استفاده نشد؟ مگر فدراسیون فوتبال می تواند به یک باشگاه توصیه کند که از بازیکنی استفاده کند یا نکند؟ آن هم بازیکنی که برایش کارت بازی صادر شده است؟ 

یک سوال از امیرقلعه نویی هم باید پرسیده شود. اینکه در بازی با سپاهان، وقتی سه بر یک جلو بود و می دانست باشگاه استقلال روی این بازیکن دست گذاشته و شکایت کرده، چرا در دقیقه ۸۰ بازیکن گابنی را به زمین فرستاد؟ درباره بازیکن گابنی و ایجنتش هم باید اول از باشگاه گل و گهر و بعد امیرقلعه نویی پرسید چرا چنین بازیکن بدون رزومه ای را به خدمت گرفتند؟ این بازیکن هم سه ماه محروم شده، هم ۲۰۰ میلیون تومان جریمه و هم اینکه ماندن و رفتنش هم به تشریفاتی بند شده که مطمئنا با توجه به قوانین موجود رعایت نخواهد شد و او باید ایران را هر چه زودتر ترک کند. البته برخی خبرها حاکی از آن است که ایجنت این بازیکن گابنی قصد شکایت از فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ را دارد. 

باید منتظر ماند و دید که در نهایت امیرقلعه نویی در گل گهر می ماند و به کارش ادامه می دهد یا از این تیم جدا می شود.

۱۱۱۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سوال روز/ آیا قلعه نویی استعفا می کند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ