آخرین فرصت به مهاجم محبوب فرهاد/ گلزنی در جام حذفی سرنوشت یک آبی‌پوش را تغییر می‌دهد؟

0

پایگاه خبری ساتین – دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه فرصت مناسبی برای بازیکنی است که در هفته‌های برگزار شده تا اینجای لیگ برتر فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرده است.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، آرمان رمضانی یکی از مهاجمان استقلال در لیگ گذشته به شمار می‌رفت که در نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه پرسپولیس به استقلال پیوست. او در هفته‌های گذشته تنها در یک دیدار مقابل پیکان دو دقیقه فرصت بازی پیدا کرد تا در ترکیب آبی پوشان تهرانی به میدان برود.

رمضانی در نیم فصل دوم لیگ برتر بیستم تک گل سه امتیازی استقلال مقابل صنعت نفت و گل اول تیمش مقابل شهر خودرو در دقیقه ۴۸ را به ثمر رساند تا استقلال در پایان با گل مهدی قایدی دو بر صفر مشهدی‌ها را بدرقه کند.

حالا و در آستانه ورود استقلال به جام حذفی فرهاد مجیدی در شرایطی که مهاجمان تیمش غیر از مطهری  قادر به گلزنی نشده اند، می‌تواند آرمان رمضانی را در بوته آزمایش گذاشته و شرایط ساتین‌اش را بسنجد. البته با توجه به پست تخصص یامگا که یک هافبک است این بازیکن جزو مهاجمان استقلال به حساب نمی‌آید.

ناگفته نماند؛ قطعاً آرمان رمضانی نیز انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش دارد که می‌تواند در این بازی حذفی به کمک استقلال و فرهاد مجیدی بیاید. گفته می‌شود او یکی از بازیکنانی است که ممکن است در نیم فصل از استقلال جدا شود.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آخرین فرصت به مهاجم محبوب فرهاد/ گلزنی در جام حذفی سرنوشت یک آبی‌پوش را تغییر می‌دهد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ