جشن آلکویانو پس از تقابل دوباره با رئال مادرید؛ تیم کارلتو به دنبال انتقام از دروازه بان ۴۲ ساله

0

رئال مادرید نیوز: آلکویانو خوشحال است که برای دومین سال پیاپی از رئال مادرید میزبانی می کند. این تیم دسته سومی در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا میزبان رئال خواهد بود آن هم در حالی که در دور قبلی توانستند لوانته را حذف کنند. آنها فصل گذشته رئال را با پیرویز دو بر یک با گلهای سوبلس و خوانان حذف کردند.

بازیکنان آلکویانو در اتوبوس و در مسیر سفر برای بازی روز شنبه مقابل لیننسه از قرعه خبردار شدند. آنها سال گذشته به علت کرونا هوادارانشان را مقابل رئال نداشتند اما امسال بیش از چهار هزار هوادار به ورزشگاه الکویائو می آیند. در حال حاضر مشخص نیست که ایا سکوهای اضافه در ورزشگاه نصب می شود یا نه. خوزه خوان دروازه بان ۴۲ ساله این تیم همچنان در ترکیبشان حضور دارد و خوانان که فصل گذشته با گلش رئال را حذف کرد هم همچنان در این بازی حضور خواهد داشت. کاربونی، آنتونی، خولی، مراد، خونا و آنخل هم تجربه تقابل با رئال را دارند.

یازده ماه پیش رئال در کوپا توسط آلکویانو حذف شد که در ان زمان زیدان مربی وقت رئال به شدت مورد انتقاد قرار گرفت چرا که رئال درست چند روز بعد از این بازی در نیمه نهایی کوپا مقابل سوپرجام شکست خورد. خوزه خوان در آن بازی با مهار سه موقعیت رئال مادرید و گرفتن توپهای لوکاس، آسنسیو و مارسلو درخشید. البته نبود داور ویدیویی باعث شد تا در آن بازی پنالتی واضح روی میلیتائو گرفته نشود.

خوزه خوان در مورد قرعه تیمش گفت:” برای ما فرقی نداشت. وقتی قرار بود که مقابل تیم های بزرگی نظیر بارسا، اتلتیکو و رئال بخوریم، اولویتی نداشتیم. به بازی مقابل رئال فکر نمی کردیم چرا که بازی مهم دیگری در لالیگا داشتیم. وقتی به تعطیلات به می رسیم به بازی مقابل رئال فکر خواهیم کرد که بازی خاصی برای ما و هواداران است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جشن آلکویانو پس از تقابل دوباره با رئال مادرید؛ تیم کارلتو به دنبال انتقام از دروازه بان ۴۲ ساله

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ