نگاهی به فاجعه های رئال در کوپا؛ از آلکورکون تا رئال آیرون و آلکویانو

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی به مصاف آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا می رود که هنوز خاطره شکست دردناک دور قبل از یاد هواداران نرفته است. حقیقت این است که رئال در سالهای اخیر بارها توسط تیم های دسته دوم و سومی سورپرایز شده است.

البته آنچلوتی در دوره اولش توانست تیم هایی نظیر شاتیوا و کورنیا را حذف کند و در سال ۲۰۱۴ تجربه قهرمانی جام حذفی در رئال مادرید را دارد. به بهانه تقابل با آلکویانو برخی از ناکامی های اروپایی رئال مادرید در سالهای اخیر را مرور می کنیم.

رئال مادرید در فصل ۹۸-۱۹۹۷ توسط آلاوز دسته دومی حذف شده بود. در فصل ۰۱-۲۰۰۰ لالیگا مثل حالا به حالت تک بازی در هر مرحله برگزار می شد. رئال مادرید بدین ترتیب در خانه تولدو در لیگ دسته سه بازی کرد. رئال مادرید که فصل قبلش قهرمان اروپا شده بود در آن فصل به شکل غیرمنتظره ای توسط  تولدو شگفت زده شد و با نتیجه دو بر  یک باخت. سورپرایز بعدی برای رئال مادرید در فصل ۰۹-۲۰۰۸ بود. رئال در بازی رفت مقابل رئال آیرون با نتیجه سه بر دو باخت. تیم در بازی برگشت در برنابئو با نتیجه چهار بر سه پیروز شد اما به خاطر گل زده در خانه حریف از مسابقات کنار رفت.

ذر فصل ۱۰-۲۰۰۹ ، رئال مادرید در اولین فصل دوره دوم پرز توسط آلکورکون سورپرایز شد. رئال در خانه حریف با نتیجه چهار بر صفر باخت و با وجود پیروزی یک بر صفر در دور برگشت حذف شد. تفاق ناگوار بعدی در فصل ۱۶-۲۰۱۵ مربوط به کادیز بود که هر چند که رئال مادرید در خانه کادیز با نتیجه سه بر یک پیروز شد اما به علت استفاده غیرقانونی از چریشف محروم در آن بازی از مسابقات کنار رفت تا یک شگفتی عجیب دیگر رقم بخورد. فصل گذشته نیز آلکویانو به کابوس زیدان تبدیل دش و رئال را در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه دو بر یک شکست داد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نگاهی به فاجعه های رئال در کوپا؛ از آلکورکون تا رئال آیرون و آلکویانو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ