سایت ثبت نام دامدار کارت +شرایط و مدارک وام

1

دامدار کارت چیست به چه کسانی تعلق می گیرید چگونه دامدار کارت دریافت کنیم

آقای روح الله خدارحمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در دامدار کارت که از آن رونمایی شد و به جامعه دامداران روستایی اختصاص دارد، تسهیلات دامداران متناسب با دامی که در اختیار دارند ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان تعریف شده است.

راهکار‌های حل مشکل تامین نهاده دامی

مدیر عامل بانک کشاورزی تصریح کرد: دامداران متناسب با دامی که در اختیار دارند به محل تعریف شده مراجعه و نهاده مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: این کار برای تهیه بخشی از نهاده مورد نیاز دامداران است و مابقی آن از طریق سامانه‌ها و بسته‌های تعریف شده در اختیار آنان قرار خواهند گرفت و دامداران با سود ۱۲ درصد و برای مدت یکسال، می‌توانند از این تسهیلات استفاده و بخشی از نهاده مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده که قرار است کارت اعتباری جدیدی به نام «دامدار کارت» به دامداران داده شود تا آنها بتوانند با آن، نهاده دامی مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گفته ساداتی‌نژاد مبلغ کارت اعتباری دامداران، ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان است. دامداران می‌توانند با کمک این اعتبار تا سقف ۵۰ میلیون تومان نهاده دامی تهیه کنند. اما مشخص نیست که اقساط ماهانه کارت اعتباری دامداران چقدر است. وزیر تنها از سود ۱۱ درصدی این کارت اعتباری خبر داده است.

وزیر کشاورزی اعلام نکرده که شراط دریافت کارت اعتباری دامداران چیست و آیا مبلغ وامی که به دامداران داده می‌شود وابسته به تعداد دام آنهاست و یا فاکتور دیگری در این میان مهم است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از نقدی یا غیرنقدی بودن کارت اعتباری دامداران منتشر نشده است. اما با توجه به اینکه گفته شده این تسهیلات در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، می‌توان گفت که احتمالا این تسهیلات به صورت نقدی نیست و فقط امکان خرید از طریق این کارت اعتباری از فروشگاه‌های مشخص وجود دارد.

از طرف دیگر، مشابه کارت اعتباری دامداران پیش از این به کشاورزان هم پرداخت شده بود. مهرماه سال جاری، مدیر عامل بانک کشاورزی از پرداخت کارت اعتباری کشاورزان خبر داده و گفته بود به ۵۰ هزار نفر از کشاورزان کارت اعتباری با سود ۱۲ درصد پرداخت شده است.

آدرس سایت ثبت نام دامدار کارت (سامانه سیتا دامدار کارت)

ثبت نام در وزارت جهاد کشاوری

ثبت نام در بانک کشاوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نادری می گوید

    سلام . کاش سایت رو میزاشتید برای ثبت نام