مجیدی: اضافه شدن دو امتیاز به استقلال اهمیتی برایم ندارد/ روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام

0

پایگاه خبری ساتین- سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به رأی کمیته انضباطی گفت: اضافه شدن دو و سه امتیاز به استقلال و سپاهان اهمیت زیادی برای او ندارد

به گزارش ساتین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: با تیمی بازی داریم که شناخت آنچنانی از آن نداریم و روز گذشته (جمعه) در همین باره با بازیکنان صحبت کردم. تلاش می‌کنیم با جدیت تمام در این مسابقه حاضر شویم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان اصلی خود مقابل نود استفاده می‌کند یا خیر، تصریح کرد: با صحبتی که با کادر فنی داشتیم، تصمیم گرفتیم به چند بازیکن که در لیگ برتر بیشتر بازی کرده‌اند، استراحت بدهیم و از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که کمتر شانس بازی پیدا کرده‌اند. البته ما با مربیان درباره ۲۰ بازیکن حاضر در اردو بحث می‌کنیم و آنها تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی استقلال در مورد غایبان تیمش مقابل نماینده ارومیه اظهار داشت: رشید مظاهری در اواخر تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد. در این باره با پزشک تیم هم صحبت کردم و متوجه شدم مظاهری شرایط حضور در این بازی را ندارد. وریا غفوری نیز همین شرایط را دارد و دو، سه روز دیگر به جمع ما اضافه می‌شود.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال نگاهی جدی به قهرمانی جام حذفی خواهد داشت یا خیر، گفت: دو سال در فینال جام حذفی حاضر شدیم و موفق به کسب جام نشدیم. روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام و تمام تمرکز خود را می‌گذاریم تا با قهرمانی در مسابقات امسال، این دو ناکامی را جبران کنیم.

وی در مورد جابجایی محل تمرین استقلال و انتقال ‌آن به زمین دانشگاه تهران عنوان کرد: زمین تمرینی ما شرایط مناسبی ندارد و یکی از معضلات بزرگ ماست. مسئولان باشگاه تلاش بسیاری کردند تا توانستند زمین دانشگاه تهران را بگیرند و این زمین کیفیت خوبی داشت. اگر یک جلسه در هفته هم در این زمین تمرین کنیم، از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. آنها به دنبال مهیا کردن چمن بسیار مناسب برای تمرینات استقلال هستند.

«با توجه به بازنده اعلام شدن گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال و سپاهان و اضافه شدن سه امتیاز به امتیازات تیم اصفهانی، آیا این رأی به نفع استقلال است یا به ضرر این تیم؟»‌، سرمربی استقلال گفت: شرایط بازی‌ها به گونه‌ای نیست که تیمی با به دست آوردن یا از دست دادن دو یا سه امتیاز، شانس قهرمانی به دست بیاورد یا آن را از دست بدهد. همه تیم‌های بالای جدولی شانس قهرمانی دارند و مهم این است که در دیدارهای آینده موفق باشیم.

مجیدی با بیان اینکه اضافه شدن دو امتیاز به استقلال و سه امتیاز به سپاهان اهمیت زیادی برای او ندارد، یادآور شد: این اتفاق قبلاً هم رخ داده است. تیم سپاهان (در لیگ نوزدهم) مقابل پرسپولیس حاضر نشد و اختلاف دو امتیازی ما با پرسپولیس به پنج امتیاز رسید. مهم این است که در ۲۰ بازی بعدی بتوانیم پیروزی‌های خود را ادامه بدهیم.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی: اضافه شدن دو امتیاز به استقلال اهمیتی برایم ندارد/ روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ