آنچلوتی:«هازارد فردا فیکس است و می تواند نیم فصل دوم خوبی داشته باشد»

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی مقابل کادیز صحبت کرد.

هازارد:”فیکس خواهد شد. تغییری نکرده چرا که همیشه سطح خوبی داشته است. مشکل این است که همیشه نتوانسته با صدر در صد آمادگی تمرین کند و حالا خوب تمرین می کند.”

مثبت شدن تست کرونای پسرش:” در خانه حضور دارد و حالش خوب است. تست کل خانواده منفی شده. عادت کرده ایم. هر دو دوز واکسن را زده و وقتی تستش منفی شود، برمی گردد.”

فوتبال تماس با هواداران را از دست داده:” چه می توان گفت. به نظرم دیگر کمی دیر شده. نه فقط برای اسپانیایی ها بلکه برای ایتالیایی ها همین است.”

مثبت شدن تست کرونای مودریچ و مارسلو:” قبلا موارد دیگری وجود داشتند: اسنسیو، رودریگو و بیل اما بعد از همه تست ها شرایط خوب است و آماده بازی می شویم. باید کنار بیاییم. هرگز به تعویق بازی فکر نمی کردیم. فوتبال و جامعه باید با این ویروس زندگی کنند. باید ادامه بدهیم اما باید مراقب باشیم. باشگاه در این زمینه خیلی احتیاط می کند.”

بنزما:” به صورت انفرادی تمرین کرد اما حالش خوب است و بازی می کند.”

قرعه کشی چمپیونزلیگ:” تاسف بار بود اما به جلو نگاه می کنیم.”

بازی مقابل کادیز:” غایبانی داریم اما حال آنهایی که تستشان مثبت شده خوب است. تیم آماده است.”

شرایط هازارد:”شرایط اغاز فصل هم تاثیر گذاشت چرا که وینیسیوس بنزما خیلی خوب بودند. ترجیح دادم آسنسیو و رودریگو در راست بازی کنند. هازارد همه چیز دارد تا نیمه دوم فصل خیلی خوبی داشته باشد و برای ما مهره موثری باشد.”

مودریچ:|”تستش منفی شده اما کمی خسته است. تب داشته است. بازی نمی کند. باید قوانین مشخص شود. باید منتظر مشخص شدن قوانین باشیم چون شفاف نیست.”

کادیز:”فکر نمی کنم که نیازی باشد که هویتمان را زیاد عوض کنیم. هویت بسیار مشخصی داریم. این بازی مثل بقیه بازیهاست. اگر نیاز باشد که از عقب تر دفاع کنیم همین کار را می کنیم. تا کنون خوب دفاع کرده ایم و نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده ایم.”

مقایسه با فصل ۱۵-۲۰۱۴:”گفتنش سخت است. به تدریج شرایط را بررسی می کنیم. یادم است که در آن فصل مودریچ دچار مصدومیتی شدید شد که روی ما تاثیر گذاشت.”

بارسلونا، حریف مستقیم:” حریف مستقیم نیستند چرا که تیم هایی نظیر سویا و اتلتیکو جلوتر از انها هستند اما کیفیتش را دارند که تا پایان بجنگند. اگر مربیشان بودم هم همین را می گفتم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آنچلوتی:«هازارد فردا فیکس است و می تواند نیم فصل دوم خوبی داشته باشد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ