جنگ مدیریتی سرخابی‌ها بالا گرفت/ پرسپولیس از مدیر استقلال شکایت می‌کند؟

0

پرسپولیس

در حاشیه کنفرانس خبری قبل از دیدار استقلال مقابل نود ارومیه، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال حرف‌هایی در خصوص تلاش‌های مدیران باشگاه پرسپولیس برای تغییر رای کمیته انضباطی، به زبان آورد که جنجال تازه‌ای در فوتبال ایران به راه انداخت.

نوری‌فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سوال برد و گفت: «برخی در رابطه با این صحبت می‌کنند که بیایید در زمین بازی، رقابت کنیم اما حافظه هواداران استقلال و حافظه طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی است که نتایج و جام‌های قهرمانی این افراد، خارج از زمین به دست آمده است. بلوای قهرمانی سوپرجام را از یاد نمی‎‌بریم که با چه قوانین من‌درآوردی و دادن یک جام همراه شد. دیداری که می‌توانست در نیم‌فصل یا زمان دیگری برگزار شود و…»

مدیران باشگاه پرسپولیس ساعاتی پس از انتشار این اظهارات، به نزدیکان خود و فعالان فضای مجازی اعلام کردند قرار است به زودی علیه این افراد شکایت کرده و حق باشگاه را بگیرند. باید دید نوری‌فر که به دنبال روشن شدن تکلیف پرونده مهدی طارمی و ماجرای بازگشتش به پرسپولیس است، می‌تواند اسنادی در خصوص ادعاهای خود ارائه دهد یا باشگاه پرسپولیس ادله کافی برای محکوم کردن نوری‌فر ارائه خواهد داد.

اخبار فوری پرسپولیس

جنگ مدیریتی سرخابی‌ها بالا گرفت/ پرسپولیس از مدیر استقلال شکایت می‌کند؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ