بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه استقلال

0

پایگاه خبری ساتین- علیرضا رضایی سنگربان جوان آبی ها در دیدار با نود ارومیه درون دروازه استقلال خواهد ایستاد.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، همانطور که فرهاد مجیدی نیز در نشست خبری پیش از دیدار برابر نود ارومیه اعلام کرد، او برای دیدار فردا به بازیکنانی میدان می دهد که فرصت کمتری برای حضور در ترکیب تیم به دست آورده اند و یکی از تغییرات مورد انتظار نیز در دروازه آبی ها رخ خواهد داد.

 پس از اینکه سیدحسین حسینی در دقیقه ۹۴ دیدار برابر فجر دروازه اش را باز شده دید، فرهاد مجیدی در تصمیمی قابل توجه این دروازه بان باتجربه را روی نیمکت نشاند و از علیرضا رضایی جوان در ترکیب تیمش مقابل نساجی بهره برد. گلری که با حضور رشید مظاهری و سیدحسین حسینی، کمتر کسی انتظار داشت که بتواند در ۳ دیدار متوالی لیگ برتری به میدان برود.

به هر شکل رضایی در تقابل حساس برابر نساجی در ترکیب اصلی قرار گرفت و دو سیو یا نجات دروازه بزرگ داشت. واکنش دیدنی او در لحظات پایانی مسابقه روی تک به تک علی آل کثیر باعث تحسین هواداران شد و این گلر جوان نشان داد که چرا فرهاد مجیدی اینقدر روی حفظش تأکید داشته و با وجود در اختیار داشتن حسینی و مظاهری، راضی به جدایی قرضی این سنگربان نشده است.

 رضایی برابر گل گهر و صنعت نفت نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت اما پس از بازی آبادان، یک بار دیگر نیمکت نشین حسینی شد و حالا پس از سه دیدار برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان، رضایی جوان این فرصت را دارد تا در غیبت رشید مظاهری، توانایی هایش را ثابت کند.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

 نکته جالب دیگر نیز خروج نام هر دو گلر مطرح آبی هاست. مظاهری به دلیل آسیب دیدگی در لیست بازی فردا حضور ندارد و مجیدی تصمیم گرفته است تا به حسینی نیز استراحت بدهد و نام سینا سعیدی فر گلر چهارم استقلال در لیست دیدار فردا قرار گرفته است.

 این برای نخستین بار در این فصل است که نام سعیدی فر در لیست بازیکنان استقلال قرار می گیرد و گلر جوان آبی ها فرصت حضور روی نیمکت تیمش در دیدار برابر نود ارومیه را خواهد داشت. البته سعیدی فر در دیدار برابر الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیمش نشست که آن بازی مربوط به فصل قبل است و در فصل جدید برای نخستین بار است که این اتفاق برای او رخ می دهد.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ