گرانرو:«اگر جای مودریچ بودم تا ۸۷ سالگی بازی می کردم»

0

رئال مادرید نیوز : استبان گرانرو هافبک سابق رئال مادرید در سن ۳۴ سالگی فوتبال را کنار گذاشت تا روی پروژه خود در مورد هوش مصنوعی تمرکز کند. وی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

مودریچ:”اگر جای مودریچ بودم تا ۸۷ سالگی بازی می کردم. خیلی خوب است. من به خوبی او نبودم و خیلی با او فاصله داشتم. بازیکنی است که همیشه مالک بازی است و تکنیک و تاکتیک پذیری فوق العاده ای دارد. بی نظیر است. توپ طلا را برده. سطح بسیار خوبی داشته است. قبلا در پست هافبک هجومی بازی می کرد و حالا هافبک میانی است. در ۲۳ سالگی این گونه بازی نمی کرد اما حضور در رئال باعث پیشرفت همه می شود.”

مربیانش در رئال مادرید:” پلگرینی و مورینیو کاملا متضاد بودند. تجربه ام با هر دو بسیار خوب بود و برخورد خوبی با من داشتند. در آن زمان بارسا فوق العاده بود و تقریبا شکست ناپذیر بودند. شرایط برای ما خیلی سخت بود. در لالیگا، پلگرینی ۹۶ امتیاز گرفت و دوم شد. این یک تعقیب فوق العاده بود اما بارسا هرگز عقب نکشید.”

دوست داشتی با آنچلوتی کار کنی؟” خیلی دوست داشتم. از نظرم فوق العاده است. مربی بسیار خوب و توانمندی است. خیلی باهوش است. کمتر مربی تجربه او به عنوان مربی و بازییکن را با این سطح از هوش اجتماعی داشته است. برای رئال مربی بهتری از او در حال حاضر وجود ندارد و این را ثابت کرده است. او به خوبی نتایج دلخواه را گرفته است و شخصیت بسیار سخاوتمندی دارد.”

زندگی در خارج از رئال مادرید:” حضور در رئال درسی از زندگی است و به مسیرت جهت می دهد. تجربه فوق العاده ایست که خوبی ها و بدی های خودش را دارد. بعد از آن به جایی دیگر می روی و شرایط طور دیگری است. وقتی در برنابئو بازی می کنی دیگر از استادیومی نمی ترسی.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گرانرو:«اگر جای مودریچ بودم تا ۸۷ سالگی بازی می کردم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ