خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها ؛ امروز یا فردا منتظر باشید

0

پرسپولیس

دوشنبه هفته گذشته مجید صدری که مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتربود، در این برنامه گفت: پولی که دو هفته گذشته برای پرونده کالدرون پرداخت کرده بودیم صحیح و سالم بازگشت و توانستیم مجدد مبلغ را ارسال کنیم. بخشی از تاییدیه وکیل کالدرون را گرفتیم و بخش دیگر این تاییدیه را پنجشنبه می گیریم و جمعه پنجره باز خواهد شد. کار دشواری بود و امیدوارم دیگر از این پرونده ها نداشته باشیم. از جمعه که پنجره باز شود با توجه به اینکه کارهای مقدماتی ۲ بازیکن تاجیکستانی تمام شده، کارهای ثبت قرارداد آنها نیز انجام می شود و می توانند از هفته آینده برای پرسپولیس بازی کنند. فعلا شکایتی نداریم و قرار نیست پنجره دوباره بسته شود. امیدوارم هر چه زودتر بدهی های باشگاه را پرداخت کنیم.

جمعه آمد و رفت اما پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نشد! سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: این بدهی پرداخت شده و اگر تاییدیه ۴۵ هزار دلار بیاید، بلافاصله پنجره باز می‌شود. فکر کنم در بازی بعدی با نظر کادرفنی این اتفاق بیفتد. از نظر ما کار انجام شده و فقط منتظر تاییدیه آن خانم وکیل هستیم. او ۹۵ درصد پول را تایید کرده و ان‌شاالله امروز با توجه به اختلاف ساعتی که داریم تاییدیه را به ما بدهد. کل پول پرداخت شده و هیچ مشکلی در پرداخت نداریم. این اتفاق دیروز افتاد اما به هرحال تاییدیه را لازم داریم.

درهمین ارتباط شنیدیم وکیل گابریل کالدرون در ارسال مدارک لازم و تأیید واریز پول باشگاه پرسپولیس به حساب موکل خودش تعلل به خرج داده است.

برهمین اساس بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس رأسا نامه ای به فیفا زده و شرح ماوقع کرده است. فدراسیون جهانی فوتبال نیز ۷۲ ساعت به کالدرون و وکیلش مهلت داده که تأییدیه خود را ارسال کنند و در غیر این صورت نیز اتوماتیک وار پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز خواهد شد.

احتمال دارد این اتفاق امروز (یکشنبه) یا دوشنبه صبح (روز بازی حذفی) بیفتد.

اخبار فوری پرسپولیس

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها ؛ امروز یا فردا منتظر باشید

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ