مشکلات خط حمله زنیت در دوران پسا آزمون

0

ساتین نیوز –

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان تصمیم خود را گرفته و می خواهد ماه پیشرو از زنیت جدا شود و راهی لیون فرانسه شود.

این تصمیم آزمون باشگاه زنیت را وارد چالش بزرگی کرده است. در همین رابطه سایت «اسپورت اکسپرس» در گزارشی به معضل خط حمله زنیت در دوران پسا آزمون پرداخت.

این رسانه معتبر روسی نوشت: ارتیم دزیوبا پا به سن گذاشته و قراردادش با زنیت تابستان پیش رو مثل آزمون به پایان می رسد. البته بندی در قراردادش وجود دارد که می تواند به صورت خودکار قراردادش را تمدید کند.

اگر این بازیکن در ۷۰ درصد بازی های این فصل در ترکیب زنیت حضور داشته باشد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید می شود. این تیم می داند دزیوبا تابستان آینده ۳۴ ساله می شود اما این ستاره روس خواهان ماندن در زنیت است.

در طرف دیگر زوج دزیوبا یعنی سردار آزمون ستاره ایرانی هم تصمیم خود را گرفته و می خواهد زنیت را ترک کند. قرارداد این بازیکن ایرانی هم تابستان به اتمام می رسد ولی زنیت نمی خواهد این بازیکن به صورت رایگان تیم را ترک کند. به همین خاطر در زمستان این بازیکن را با مبلغ ۳ میلیون یورو به لیون می فروشد.

با جدایی سردار آزمون و پایان قرارداد دزیوبا خط حمله زنیت با مشکل بزرگی مواجه می شود. همیشه بیش از ۸۰ درصد گل های زنیت را این زوج به ثمر می رساندند به همین خاطر باید شاهد مشکلات زیادی در خط حمله زنیت خواهیم بود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

مشکلات خط حمله زنیت در دوران پسا آزمون

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ