برنامه ویژه گل‌محمدی برای سیدجلال/ زوج جدید خط دفاعی مقابل ویستاتوربین

0

پرسپولیس

مسن‌ترین بازیکن لیگ ایران همچنان تکیه گاه امنی برای یحیی گل‌محمدی در زمین است تا این مربی با خیال راحت تیمش را راهی زمین کند. داشتن یک رهبر کار درست در میدان مسابقه می‌تواند از لحاظ ذهنی تیم را قدرتمند کند و بازگشت سیدجلال سبب شد سرخ‌ها پس از دو تساوی طعم پیروزی را بچشند.

حسینی با جوان‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان یعنی محمد شریفی حدود دو دهه اختلاف سنی دارد اما کاپیتان پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد بازیکن نود دقیقه است و با کنش‌های دفاعی موفق و تاثیر گذارش پرسپولیس را در مسیر پیروزی قرار داد.

رابطه خوب سیدجلال با دیگر بازیکنان مثال زدنی است و شماره ۴ قرمزها این روزها با ته ریش سفید شده پا به پای جوان‌ترها می‌دود. در تمرین روز گذشته پرسپولیس در هوای بارانی تهران سرلک و لک که پشت و جلوی سیدجلال بازی می‌کنند قاب صمیمانه‌ای را با کاپیتان ثبت کردند؛ بدون شک این دو بازیکن در حضور سیدجلال با آرامش خاطر بیشتری مسابقه را دنبال می‌کنند.

 احتمالا یحیی در بازی مقابل ویستاتوربین در جام حذفی به حسینی استراحت می‌دهد تا مدافع قابل اطمینان تیمش را با آمادگی کامل در پنج بازی باقی مانده نیم فصل نخست در اختیار داشته باشد.

اخبار فوری پرسپولیس

برنامه ویژه گل‌محمدی برای سیدجلال/ زوج جدید خط دفاعی مقابل ویستاتوربین

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ