توضیح وکیل سابق ستاره پورتو در خصوص ادعای استقلالی ها/ فرافکنی نکنید؛ بگویید طارمی چه چیزی را جعل کرده است؟

0

ساتین نیوز –

برخی مسئولان فعلی باشگاه استقلال ادعا دارند که باید تمام نتایج پرسپولیس پس از بازگشت مهدی طارمی از ترکیه و شکایت ریزه اسپور باید ۳ – صفر شود.

در همین ارتباط با عبدالصمد ابراهیمی وکیل سابق مهدی طارمی تماس گرفتیم. ابراهیمی در این زمینه گفت: قضیه مهدی طارمی با ماجرای مهاجم گابنی گل گهر سیرجان متفاوت است. ظاهرا مدارک ملی پوش بودن مهاجم گابنی یا ایمیل های ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال کشورش جعلی بوده است در حالی که مهدی طارمی نامه، سند یا مدرکی را جعل نکرده بود. مهدی طارمی تیم ریزه اسپور را بدون انجام بازی برای این تیم ترکیه ای ترک و به ایران بازگشت. بلافاصله پس از بازگشت هم طارمی با پرسپولیس قرارداد رسمی بست، قراردادش ثبت و کارت بازی اش از سوی سازمان لیگ صادر شد. با تمام این تفاسیر فدراسیون جهانی فوتبال طبق شکایت باشگاه ترکیه ای مهدی طارمی را ۴ ماه محروم کرد و ۲ پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را بست. همچنین باشگاه پرسپولیس با جریمه مالی هم مواجه شد اما جعلی در کار نبود و فیفا هم حکم لازم را داد.

ابراهیمی ادامه داد: دوستان می توانند توضیح بدهند که دقیقا مهدی طارمی چه چیزی را جعل کرده است؟ ایمیل تعداد بازی ملی یا آی تی سی یا نامه دیگری که همه ما از آن بی خبر هستیم؟ این ادعا غیر منطقی است و به نظر می رسد فرافکنی برای تحت فشار گذاشتن باشگاه پرسپولیس باشد. باشگاه پرسپولیس می تواند با استناد به این قوانین محکم حقوقی و حکم فیفا حتی اقدام قانونی نسبت به افرادی که به این باشگاه اتهام می زنند را انجام دهد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ