کادیز به دنبال تکرار خاطره فصل قبل؛ لوزانو می خواهد مثل پارسال گل بزند

0

رئال مادرید نیوز : کادیز فصل گذشته در ورزشگاه دی استفانو به تیم زیدان شوک وارد کرد و رئال نمی خواهد امشب دوباره سورپرایز شود. در حقیقت رئال مادرید اگر امشب پیروز شود اختلافش با اتلتیکو را به ۱۶ امتیاز خواهد رساند.

فصل گذشته لوزانو در دقیقه ۱۶ بازی مقابل رئال مادرید، تیم زیدان را شگفت زده کرد تا کادیز پیروزی غیرمنتظره و شگفت انگیزی را تجربه کند.کادیز در حالی به مصاف رئال می آید که در رتبه نوزدهم جدول جای گرفته اما امیدوارند که شگفتی فصل قبلشان را تکرار کنند. کادیزی ها در همه شش بازی اخیرشان در خانه رئال گل زده اند که البته از این شش بازی فقط یک برد، یک تساوی و چهار شکست نصیبشان شده است.کادیز در این فصل در خارج از خانه هشت امتیاز گرفته که در مقابل بیلبائو و سلتا پیروز شدند و در خانه بتیس و ویارئال مساوی گرفتند.آنها با هشت امتیازی که در خارج از خانه گرفتند بالاتر از رایو با پنج و بارسلونا با هفت امتیاز قرار دارند.

کادیز امشب پس از پانزده سال به برنابئو برمی گردد که حساب ویژه ای روی “چوکو لوزانو” باز کرده اند. لوزانو دو گل در مقابل رئال زده که یکی در برنابئو بوده و دیگری در دی استفانو. او تجربه دو پیروزی در مقابل رئال را دارد. فصل گذشته لوزانو در دی استفانو تک گل پیروزی کادیز را زد که به خاطر ان گل، یک خودروی برقی با مارک آئودی با قیمت ۸۰ هزار یورو هدیه گرفت. البته بازیکن هندوراسی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز با پیراهن ژیرونا در کوپا در برنابئو گل زده بود که در آن بازی شکست خورد اما با پیراهن ژیرونا تجربه پیروزی در برنابئو را داشت. لوزانو فصل گذشته فقط یک نیمه در دی استفانو بازی کرد و بین دو نیمه به علت مصدومیت تعویض شد اما همان یک نیمه هم کافی بود تا به کابوس زیدان تبدیل شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کادیز به دنبال تکرار خاطره فصل قبل؛ لوزانو می خواهد مثل پارسال گل بزند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ