علی دایی اجازه نداد فوتبال این بازیکن نابود شود/ انگشت پای ستاره پرسپولیس خُرد شده بود

0

پرسپولیس

اواخر تابستان سال ۱۳۹۷ رضا اسدی هافبک جوان آن روزهای سایپا به مصدومیتی مواجه شد که در فوتبال ایران بی سابقه بوده است. انگشت شست پای این هافبک دفاعی قد بلند به نوعی خُرد شد که جزو مصدومیت‌های نادر فوتبال محسوب می‌شود.

رضا اسدی و مسئولان باشگاه سایپا تلاش کردند آسیب دیدگی انگشت بزرگ پای این بازیکن در ایران درمان شود اما هیچ پزشکی برای معالجه آن پیدا نشد! در این میا ن یکی از پزشکان توصیه کرد رضا اسدی ادامه درمان خود را در خارج از کشور و امارات پیگیری کند؛ چرا که امکان بازسازی و ترمیم انگشت پای تقریبا از بین رفته این بازیکن در داخل ایران وجود نداشت.

نکته جالب اینجاست که درآن مقطع ” رضا درویش” مدیرعامل وقت سایپا به این بازیکن و علی دایی سرمربی وقت خودروسازان گفت که فعلا باشگاه پولی برای اعزام رضا اسدی به خارج از کشور و امارات ندارد! با این وجود علی دایی اعلام آمادگی کرد از جیب شخصی اش هزینه درمان شاگرد جوانش درآن روزها را بپردازد. رضا درویش ضمن استقبال از این موضوع به علی دایی قول داد این هزینه درآینده پرداخت می‌شود که هرگز هم پرداخت نشد!

شهریار محبوب فوتبال ایران، درآن مقطع ۵۲ هزار درهم از جیب شخصی خودش هزینه کرد تا رضا اسدی عازم امارات شود در کشور امارات به پای مصدوم و انگشت شست رضا اسدی ژل مخصوص تزریق شد و این بازیکن پس از نیم فصل دوری از میادین فوتبال بالاخره به تیمش برگشت. او درادامه به تراکتور تبریز رفت و توانست نام خودش را به عنوان یک هافبک مستعد و توانمند بر سر زبان‌ها بیندازد.

اسدی آنقدر در تراکتور خوب و موفق ظاهر شد که توجه یحیی گل محمدی را به خود جلب کرد. سرمربی پرسپولیس یکی، دوسالی به دنبال خرید این هافبک بلند بالا بود و در نهایت هم موفق به خرید رضا اسدی شد. اینکه اسدی هنوز آن روزها را به یاد دارد یا محبت علی دایی را فراموش کرده یا نه؟ نمی‌دانیم!

آنچه می‌دانیم لطف بزرگی بود که دایی به یک بازیکن جوان و مستعد کرد تا فوتبالش نابود نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ