گزارش زنده/ استقلال یک – نود ارومیه یک

0

پایگاه خبری ساتین- دیدار استقلال و نود ارومیه به وقت‌های اضافه کشیده شد.

به گزارش ساتین، جنگ نابرابر، عبارتی است که مربی نود ارومیه در توصیف بازی با استقلال از آن استفاده کرده و گفته که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.

نود ارومیه – که طبق جدول سایت سازمان لیگ، صدرنشین گروه دوم لیگ دو محسوب می‌شود، فردا مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که در دو فصل گذشته فینالیست جام حذفی شده اما نتوانسته قهرمان شود و مجیدی امیدوار است این فصل، او بتواند قهرمانی جام حذفی را به هواداران تیمش هدیه دهد.

رونمایی از ترکیب جدید استقلال: به گفته فرهاد مجیدی، استقلال در بازی فردا از بازیکنانی استفاده خواهد کرد که در بازیهای لیگ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند. نکته قابل توجه اینکه، به گفته سرمربی استقلال، رشید مظاهری به دلیل مصدومیت دیدار فردای تیمش را از دست داده است.

نتایج نود ارومیه در مراحل قبلی جام حذفی: نود ارومیه ابتدا شاهین دهداری تهران را با یک گل شکست داد و در مرحله قبلی هم با نتیجه ۱-۲ از سد ون پارس نقش جهان گذشت.

یکشنبه ۲۸ آذر

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

استقلال – نود ارومیه ساعت ۱۷.۳۰ ورزشگاه آزادی

تیم داوری: کیوان علی محمدی – میلاد قاسمی – امین زاهدی – مجتبی شجاعی

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی(محمدرضا آزادی، دقیقه ۴۶)، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری(آرمان رمضانی، دقیقه ۶۰)، متین کریم‌زاده(بابک مرادی، دقیقه ۴۶) و امین قاسمی‌نژاد(رضا آذری، دقیقه ۶۰)

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب نود ارومیه:

رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر، آرمین مصطفوی(یامین فلاح، دقیقه ۶۵)، محمد رستمی زاده، سجاد طجرلو(محمد بهلول، دقیقه ۷۵)، هادی آقازاده مقدم، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده، عماد علیپور

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کارت زرد:

استقلال: آرش رضاوند (۵۶)

نود ارومیه: رضا منصوری (۴۵+۲)، اکبر صفرزاده (۷۶)

شرح گل:

استقلال صفر – نود ارومیه یک (دقیقه ۵۹: سجاد طجرلو): پس از اینکه آرمین مصطفوی بابک مرادی را جا گذاشت، ضربه اش را به سمت دروازه زد که بین راه توپ به زانوی سجاد طجرلو برخورد کرد و وارد دروازه شد و نود در عین ناباوری به گل نخست بازی رسید.

 استقلال یک – نود ارومیه یک (دقیقه ۸۸: آرمان رمضانی): ارسال دیدنی زبیر نیک نفس به روی دروازه به ضربه سر تماشایی آرمان رمضانی همراه شد و توپ این بازیکن به گوشه دروازه رفت و بالاخره استقلال توانست به گل تساوی برسد.

لحظات حساس:

دقیقه ۷: روی یک پرتاب اوت سریع، امین قاسمی نژاد درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس خوب ارسلان مطهری را در موقعیتی خوبی قرار داد که شوت این بازیکن را گلر حریف در آغوش گرفت.

دقیقه ۱۰: ارسال بلند دانشگر به روی دروازه با واکنش بد رضا منصوری دروازه بان نود ارومیه همراه شد و توپ در برابر دروازه خالی به متین کریم زاده رسید و او نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او پس از برخورد به مدافعین حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۲: ارسال کرنر به روی دروازه با اشتباه هادی آقازاده بازیکن نود همراه شد و توپ با دخالت این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز شوت بازیکن استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: ارسال دیدنی متین کریم زاده در دهانه دروازه به سبحان خاقانی رسید ولی ضربه سر بی دقت این بازیکن در شرایط ایده‌آل، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: ارسال کرنر خوب و با دقت صادقی در دهانه دروازه به عارف آقاسی رسید اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ضربه راه دور امیرعلی صادقی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: شوت سهمگین رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: عارف آقاسی پشت محوطه جریمه با یک استپ سینه توپ را برای خودش مهیا کرد و شوت محکم او از کنار دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۴۵: شوت قاسمی نژاد در بین راه به مدافعین برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵+۱: ارسال بلند رضاوند به درون محوطه جریمه نصیب دانشگر شد که ضربه سر این بازیکن با واکنش دیدنی سنگربان نود دفع شد.

دقیقه ۴۶: ارسال زبیر نیک نفس در دهانه دروازه با عبور از تمام بازیکنان، پیش از اینکه از زمین بازی خارج شود به بابک مرادی رسید و این بازیکن با یک پاس رو به عقب ارسلان مطهری را صاحب فرصت خوبی کرد که شوت او در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی برخورد کرد و مهاجم استقلال ناخواسته مانع از گلزنی مطهری شد.

دقیقه ۴۹: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال نیک نفس با ضربه سر آزادی همراه شد ولی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ضربه بغل پای فنی رضاوند را سنگربان نود ارومیه راهی کرنر کرد. توپ ارسالی نیز با ضربه بازیکنان استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: پاس خوب مرادی درون محوطه جریمه به امین قاسمی نژاد رسید و شوت این بازیکن با اشتباه منصوری گلر نود ارومیه راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۴: ارسال دیدنی آزادی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر بابک مرادی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: شوت دانشگر پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷: بازیکنان استقلال فشار شدیدی را به روی دروازه حریف ایجاد کردند و توپ بارها توسط بازیکنان و مدافعین میهمان از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۷۰: ارسال کرنر نیک نفس با ضربه سر خطرناک روزبه چشمی همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: ارسال های فراوان استقلالی ها از چپ و راست به روی دروازه بی نتیجه بود و توسط بازیکنان نود ارومیه دور شد و شوت نیک نفس از پشت محوطه جریمه نیز راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۰: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه نصیب امیرعلی صادقی شد که شوت بی دقت این بازیکن با فاصله زیاد راهی اوت شد.

دقیقه ۸۱: شوت محمدرضا آزادی از پشت محوطه جریمه بی دقت زده شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: پاس دیدنی رضا آذری در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی رسید ولی این بازیکن به زیر توپ زد و ضربه اش از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۵: ارسال بسیار خوب مرادی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد ولی سنگربان نود با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۶: شوت بغل پای عارف آقاسی را منصوری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۷: ارسال کرنر به روی دروازه نود با ضربه سر بازیکنان استقلال همراه شد و توپ به بیرون رفت.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ استقلال یک – نود ارومیه یک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ