۱۵ امتیاز تا قهرمانی سرخ‌ها / یحیی به دنبال طلسم شکنی در بازی بزرگ

0

پرسپولیس

در حالی ۱۰ هفته از لیگ بیست و یکم را پشت سر گذاشتیم که تیم ها عیار خودشان را تا حدود زیادی نشان دادند. هرچند در بالای جدول شاهد حضور دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هستیم ولی مطابق پیشبینی ها بازهم باید شاهد جنگ ۳ تیم پرسپولیس ، استقلال و سپاهان برای قهرمانی باشیم. البته گل گهر هم تا هفته پیش کنار این ۳ تیم قرارداشت ولی حکم کمیته انظباطی مبنی بر ۳ یر صفر شدن بازی های این تیم مقابل استقلال ، سپاهان و پیکان این تیم را به رده هشتم فرستاد و از کورس قهرمانی دور کرد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ فصل گذشته لیگ برتر ، امسال هم با وجود کسب چند نتیجه ضعیف  یکی از مدعیان به حساب می آید ولی شاگردان گل محمدی کار سختی برای قهرمانی در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم خواهند داشت. کاری که فصل گذشته سرخ پوشان انجام دادند و قهرمان نیم فصل شدند. در این گزارش ۵ بازی آینده پرسپولیس را تا پایان نیم فصل بررسی می کنیم.

ذوب آهن

پرسپولیس روز جمعه باید در هفته یازدهم به مصاف ذوب آهنی برود که با وجود شروع نسبتا خوب در لیگ ، در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی نگرفته است. هدایت ذوب آهن برعهده مهدی تارتاری است که روزی گزینه هدایت پرسپولیس در کنار یحیی گل محمدی بود و جزو معدود مربیان پرسپولیسی لیگ برتر محسوب می شود. با توجه به اینکه این دیدار به میزبانی پرسپولیس برگزار می شود، طبیعتا شانس سرخ پوشان برای پیروزی در این بازی بیشتر از حریف خواهد بود. ذوب آهن هم اکنون در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد.

سپاهان

حساس ترین بازی پرسپولیس تا نیم فصل بدون شک تقابل با سپاهان است. تیمی که یکی از رقبای اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد، می تواند حریفی سرسخت به حساب بیاید. نکته جالب در خصوص تقابل یحیی و سپاهان این است که سرمربی پرسپولیس از وقتی مجددا هدایت این تیم را بر عهده گرفته نتوانسته در جریان بازی سپاهان را شکست دهد. تنها برد پرسپولیس مقابل سپاهان با هدایت یحیی مربوط به بازی برگشت لیگ نوزدهم می شود که سپاهانی ها در زمین مسابقه حاظر نشدند و بازی با حکم کمیته انظباطی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس شد.حال باید دید یحیی بالاخره طلسم سپاهان را می شکند و می تواند این رقیب سرسخت را شکست دهد یا خیر. این بازی شاید کلید قهرمانی سرخ ها در نیم فصل باشد.در صورتی که آبی ها در ادامه بازی های خود امتیاز از دست بدهند.

تراکتور

تراکتور که تا همین چند فصل قبل یکی از پرمهره ترین تیم های ایران بود، در یکی دو فصل گذشته شرایط خوبی نداشته و بارها کادرفنی و مدیریتی این تیم دچار تغییر شده است. حالا با آمدن سولدو کروات تراکتوری ها امیدوارند نتایج خوبی بگیرند. پرسپولیس در هفته دوازدهم میزبان قرمزپوشان تبریزی است و روی کاغذ کار سختی برای گرفتن ۳ امتیاز این دیدار نخواهد داشت.

شهرخودرو

پرحاشیه ترین تیم لیگ برتر که قعرنشین این رقابت ها هم به حساب می آید، در هفته چهاردهم میزبان پرسپولیس خواهد بود. نماینده مشهد که تا به همین جا ۳ تغییر روی نیمکت خود داشته اوضاع خوبی ندارد و تنها تیم بدون برد لیگ برتر محسوب می شود. با این حال دست کم گرفتن این تیم می تواند تبعات سختی برای پرسپولیس داشته باشد.

فجرسپاسی

آخرین حریف پرسپولیس در نیم فصل اول تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی خواهد بود. تیمی که تا اینجا و با توجه به بضاعتش بد نتیجه نگرفته و حتی موفق شده استقلال را متوقف کند. با این حال پرسپولیس در این دیدار خانگی قطعا فقط به گرفتن ۳ امتیاز فکر خواهد کرد . دیدار مقابل فجر ممکن است تکلیف قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل را مشخص کند.

اخبار فوری پرسپولیس

۱۵ امتیاز تا قهرمانی سرخ‌ها / یحیی به دنبال طلسم شکنی در بازی بزرگ

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ