شکار زنان تنها در یزد تنها با یک کاسه آش

0

ساتین نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌داری که به بهانه آش نذری، طلاجات یک پیرزن را سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ «محمدرضا حناساب» در این مورد اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات در یکی از محلات شهر یزد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است به بهانه ی دادن آش نذری به در خانه پیرزن مراجعه و اقدام به سرقت طلاجات وی کرده و از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با کار گسترده اطلاعاتی، سارق و همدستش را که یک خانم بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در دو عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر طلاجات مسروقه نیز افزود: متهمان با حکم قضائی روانه زندان شدند.

حناساب در پایان خاطرنشان کرد: به افرادی که در خانه تنها هستند، مخصوصاً سالمندان و کودکان آموزش دهید تا درب منزل را به روی افراد غریبه باز نکنند و شهروندان حتما ورودی خانه خود را را به دوربین مداربسته یا آیفون های تصویری مجهز کنند.

قتل شوهر بخاطر مسائل مالی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ