آشنایی با قهرمانان جدید بارسلونا : ۷ بازیکن جوان !

0

اختصاصی بارسا نیوز – شروع ژاوی در بارسلونا بدون مشکل نبوده است . سرمربی جدید بلوگرانا طی این مدت نتایج خوبی کسب نکرده و به لیگ اروپا نیز سقوط کرده است .

 

تنها مزیت که از دوران کومان حفظ شده اعتماد به جوانان است و البته این توجیه دارد . در بازی برابر الچه هر ۳ گل تیم را ۳ بازیکن جوان زیر ۲۰ سال به ثمر رساندند . پابلو گاویرا , فران جوتگلا و نیکو گونزالس ( که البته ژاوی اعتراف کرد خیلی عصبانی بود زیرا برتری ۲-۰ آنها تنها طی ۲ دقیقه از دست رفت اما در نهایت دقیقه ۸۵ گل پیروزی توسط نیکو زده شد که گاوی پاس آن را داده بود ) .

 

به هر حال این اولین بار از سال ۲۰۱۴ است که ۳ بازیکن اسپانیایی همزمان در یک بازی برای بارسلونا گلزی کردند .

 

همچنین بارسلونا تبدیل به اولین باشگاه لالیگا شد که ۴ بازیکن متولد سال ۲۰۰۰ یا بعد از آن در طول این فصل موفق به گلزنی میشوند . آنسو فاتی ( ۳ گل ) , نیکو گونزالس ( ۲ گل )  عبدده و گاوی ( هرکدام ۱ گل ) .

 

اما حالا وقت آشنایی با این قهرمانان جدید است .

 

گاوی ( هافبک – ۱۷ ساله )


او ستاره اصلی جوان بارسلونا در این فصل است اما قرار نبود اینگونه شود . در واقع او در ابتدای فصل به شکل غیرمنتظره ای وارد ترکیب شد . او حتی به شکل غیرمنتظره تری اولین بازی خود را برای اسپانیا نیز انجام داد . فقط تراشتگن , بوسکتس و دی یونگ تعداد بازی بیشتری از او انجام داده اند . حتی گاوی در سایت رسمی باشگاه بارسلونا نیز هیچ پروفایلی ندارد .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

نیکو گونزالس ( هافبک – ۱۹ ساله )


او پسر فوتبالیست افسانه ای دپورتیوو ” فران گونزالس ” است . رئال مادرید هم او را میخواست اما او بارسلونا را انتخاب کرد . نیکو مدت زیادی را با آنسو فاتی , اریک گارسیا و تاکه کوبو در آکادمی لاماسیا سپری کرده است .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

او را وارث بوسکتس می نامند ( حتی از لحاظ ظاهری هم شبیه هستند – هر دو قد بلند و نسبتا لاغر ) اما او بیشتر نزدیک به خط حمله کار میکند . نیکو تاکنون ۲ گل و ۱ پاس گل داده است .

 

نکته عجیب : او اعتراف کرده که اصلا نمیخواست فوتبالیست بشه :

” بچه فوتبالیست ها از دو سه سالگی به توپ لگد میزنند اما این برای من در ۶ یا ۷ سالگی اتفاق افتاد و تمرین کردم . در ماشین گریه کردم ” . البته نیکو در تمرینات چند دوست پیدا کرد و درگیر فوتبال شد .

 

فران جوتگلا ( مهاجم – ۲۲ ساله )

او کاپیتان تیم جوانان اسپانیول بود و در تابستان به بارسلونا پیوست . او در ۱۵ بازی برای تیم دوم بارسا موفق به زدن ۴ گل و ثبت ۴ پاس گل شد . اما نقطه عطف عملکردش مقابل بوکاجونیور در جام مارادونا بود که تنها گل کاتالان ها را به ثمر رساند .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

ژاوی در بازی برابر الچه نیز او را به زمین فرستاد و او دوباره گلزنی کرد . فران هم میتواند در مرکز خط حمله و هم در نقاط دیگرش بازی کند که بارسلونا خیلی در آن مشکل دارد .

 

عبدالصمد ازازولی ( مهاجم – ۲۰ ساله )


او نیز مانند فران جوتگلا محصول آکادمی لاماسیا نیست اما مدت کمی در آنجا بوده . او در اواخر ماه آگوست از هراکلس به بارسلونا آمد .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

ژاوی پس از اینکه عبده در بازی با اوساسونا موفق به گلزنی شد او را ” گلزن بالفطره ( قاتل ) – معجزه و یک شگفتنی ” خواند . این پسر شش بازی برای بارسلونا انجام داده که نیمی از آنها برای تیم دوم بوده است .

 

یوسف دمیر ( مهاجم – ۱۸ ساله )


در تابستان از تیم اتریشی راپید به بلوگرانا آمد و در پست وینگر راست بازی میکند . از نظر موقعیت بازی میتواند جایگزین مسی شود . یوسف تاکنون ۹ بازی برای بارسلونا انجام داده اما تاکنون گلی نزده است .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

او به صورت قرضی به بارسلونا آمده اما احتمالا باشگاه قراردادش را دائمی نمیکند زیرا قیمت او ۱۰ میلیون یورو است . بنابراین احتمالا او در زمستان به تیم سابقش بازگرداده میشود . حتی گفته میشود که او از لیگ آلمان مشتریانی دارد .

 

الیاس آخوماچ ( مهاجم – ۱۷ ساله )


الیاس اولین بازی خود را زیر نظر ژاوی انجام داد . این وینگر ۱۷ ساله به لطف درخشش در یک بازی خاص برای بارسلونا B مورد توجه ژاوی قرار گرفت و به ترکیب تیم اصلی رسید .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

در واقع زمانی که بارسلونا تحت هدایت مربی موقت خود بارخوان برابر سلتاویگو مساوی کرد , همزمان آخوماچ برای تیم دوم بارسلونا در بازی با تیم دوم سویا دبل کرد و ژاوی نیز تماشاگر این بازی از نزدیک بود .

 

الکس بالده ( مدافع چپ – ۱۸ ساله )


اوایل فصل وقتی جوردی آلبا مصدوم شد او برای تیم کومان به میدان رفت . سپس خود بالده مصدوم شد و دیگر به ترکیب اصلی بازنگشته است – البته در جام مارادونا بازی کرد .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

از دیگر بازیکنان که میتوانند سوپرایزهای بعدی باشند میتوان به این بازیکنان اشاره کرد :

آلوارو سانز ( ۲۰ ساله – مدافع )

الکس کویادو ( ۲۲ ساله – وینگر )

آرناو کوماس ( ۲۱ ساله – مدافع )

میکا مارمول ( ۲۰ ساله – مدافع )

گییِم خایمه سرانو ( مدافع راست – ۲۲ ساله )

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

آشنایی با قهرمانان جدید بارسلونا : ۷ بازیکن جوان !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ