آیا قرار است باز هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ بگوییم؟

0

پرسپولیس

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از خیلی ها صداقت بیشتری داشت. او پس از موافقت با صدور پروانه حرفه ای باشگاه های پرسپولیس و استقلال، خبر مهمی را اعلام کرد و گفت: «قرار شد پرسپولیس را یک وزارتخانه در اختیار بگیرد و از مدیران آنجا به عنوان فرد باشگاه را اداره کند.»

همین نکته به ظاهر ساده اما نشان می دهد دعوا در فوتبال ایران، همیشه بر سر لحاف ملانصرالدین بوده و کارها هرگز قرار نیست وارد روال طبیعی خود شوند.

آنچه واضح، مبرهن و مشخص است اینکه در تمام این سال ها ما به بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای دروغ گفته ایم و همه این دروغ ها برای AFC آشکار شده است.

منهای این دروغگویی تاسف بار که مثال ارثیه ای اجباری به مدیران فدراسیون است، دوباره مجبوریم درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس متوسل به دروغ شویم. آخر به کجای واگذاری باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان به یک وزارتخانه دیگر، خصوصی سازی می گویند؛ واقعا این نامش خصوصی سازی است؟

قانون می گوید باشگاه ها باید به صورت خصوصی و بدون مداخله دوایر دولتی اداره شوند؛ اما ما به جای حل مساله، صورت مساله را پاک می کنیم و به جای واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی که به نظر می رسد با این وضعیت اقتصادی فوتبال و قوانین دست و پاگیر امری غیرممکن باشد، این دو باشگاه را دست به دست می چرخانیم و در واقع ادا و اطوار خصوصی سازی را در می آوریم.

اگر دقت کنید؛ دعوا بر سر همان لحاف ملانصرالدین است و لاغیر…

اخبار فوری پرسپولیس

آیا قرار است باز هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ بگوییم؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ