وقتی پرونده ستاره عراقی بسته شد؛ دعوای جنجالی کرار – جباری به روایت مجتبی

0

پایگاه خبری ساتین- مجتبی جباری پس از گذشت ۱۰ سال به واکاوی جعبه سیاه اتفاقات میان خودش و کرار جاسم پرداخت و اتفاقات آن دیدار عجیب را بازگو کرد.

به گزارش ساتین و به نقل از برنامه اینترنتی یازده، دیدار ۱۰ سال پیش با تیمی به نام سایپا مهر کرج که دیگر اثری از آن در فوتبال ایران دیده نمی شود، نباید چندان برای هواداران استقلال مهم باشد اما اتفاقات مهمی که در آن بازی رخ داد باعث شد تا آبی ها هیچ گاه تقابل با این تیم سخت کوش که محمد ربیعی سرمربی کنونی مس رفسنجان آن زمان هدایتش را برعهده داشت، فراموش نکنند.

در تاریخ ۷ آذر ۹۰ کار تیم مظلومی برای رسیدن به گل گره خورد و ستاره های استقلال نتوانستند در ۹۰ دقیقه دروازه حریف را باز کنند. در وقت های تلف شده اول حرکت کرار جاسم از سمت چپ و پاس او به جواد شیرزاد با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه بود که مدافعین سایپا مهر کرج به اشتباه دروازه خودی را باز کردند تا خیال آبی ها کمی راحت شود.

اما جنجال اصلی در وقت های تلف شده دوم و دقایق پایانی بازی رخ داد. یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که کرار جاسم و مجتبی جباری دو ستاره خط میانی استقلال در آن روزها بر سر زدن این توپ با یکدیگر وارد مجادله لفظی شده و به بگو مگو پرداختند.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

دعوای این دو بر سر زننده ضربه ایستگاهی بالا گرفت و فرهاد مجیدی به همراه پژمان منتظری وساطت کردند تا کار به جاهای باریک کشیده نشود. در آن لحظات کرار جاسم با اشاره به نیمکت تیم خواستار تعویض مجتبی جباری شد که این مسئله خشم هشت شاکی را نیز بیشتر کرد. در پایان این دیدار دعوای دو نفر بالا گرفت و نیمکت نشینان برای خاتمه دادن به این قائله وارد کار شدند.

استقلال ۱۱ روز بعد در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف پرسپولیس می رفت. همگان در انتظار تصمیمات انضباطی در قبال این دو بازیکن بودند. کرار جاسم از تیم کنار گذاشته شد اما پرویز مظلومی ترجیح داد در آستانه دیدار حیثیتی و مهم دربی از جریمه مجتبی جباری خودداری کند و با وجود اینکه هشت شاکی مصاحبه هایی را علیه سرمربی تیمش انجام داد اما او برابر پرسپولیس به میدان رفت و ۲ بار دروازه حریف را باز کرد و استقلال با ۳ گل از سد رقیب دیرینه خود گذشت. همان دیداری که جباری با خوشحالی بعد از گل جالبی، دست هایش را روی چشمانش گذاشت.

چند وقتی است برنامه ای با عنوان یازده منتشر می شود که پیشکسوتان فوتبال ایران مانند خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری و آندو تیموریان به همراه اشپیتم آرفی در آن حضور دارند. در بخش نگاتیو این برنامه که در واقع عکس‌های عجیب هر کدام از حاضران را رو می کند و عکس العمل این پیشکسوتان را به تصویر می کشد، نوبت به عکسی از دعوای ۱۰ سال پیش جباری و کرار رسید.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بازیکن سابق استقلال در واکنش به این تصویر گفت: درباره این موضوع زیاد صحبت کرده ام ولی باید به داستان قبل از آن اشاره کنم. پیش از دیدار با سایپا مهر کرج، ما در انزلی به مصاف ملوان رفتیم. در آن زمان میلاد میداوودی ضربات ایستگاهی را خیلی خوب می زد. دقیقه ۴۵ بود و ما با یک گل عقب بودیم و یک ضربه ایستگاهی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: از فرم ایستادن کرار جاسم، من احساس کردم او می خواهد ضربه را بزند. قرار بود که میداوودی این ضربه را بزند. به کرار گفتم که میلاد می خواهد این ضربه را بزند. او هم پاسخ داد بله می دانم. از آنجایی که کرار را پیش از آن می شناختم، احساس کردم که قصد انجام شیطنتی دارد. یک بار دیگر به او گفتم که میداوودی این ضربه ایستگاهی را می زند که کرار جاسم نیز مجددا گفت ایرادی ندارد و در جریان قرار دارد.

جباری صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: به محض اینکه داور سوت زد، کرار ضربه ایستگاهی را زد و گلر توپ را در اختیار گرفت. من واقعا خیلی ناراحت شدم و دیگر بازی خودم را انجام ندادم و فقط منتظر بودم تا به رختکن برسیم و با او دعوا کنم. به محض اینکه به رختکن رسیدیم، دیدم پرویز مظلومی با صدای بلند در حال فریاد و دعوا با کرار جاسم است که چه کسی به او اجازه داده است این ضربه را بزند و حتی کرار را بین دو نیمه تعویض کرد.

هشت شاکی آبی ها در ادامه گفت: کرار حتی تا پایان بازی در انزلی نماند و بین دو نیمه یک ماشین گرفت و به تهران برگشت. در بازی با سایپا مهر کرج نیز پس از اینکه یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، به او گفتم هر کسی این ضربه را بزند تو حق نداری بزنی. او در جواب گفت یادت است که سال قبل من در تراکتور بودم از همین نقطه به شما گل زدم؟ پس از آن دعوا و جر و بحث شد.

جباری در پایان درباره توضیح و تشریح این عکس که آیا دست کرار با صورت او برخورد داشته، گفت: دست کرار به سمت صورت من نیست بلکه او در حال توضیح آن ضربه ایستگاهی است که وارد دروازه استقلال کرد و دست او با صورت من فاصله دارد. این اتفاق باعث شد که کرار جاسم دیگر در استقلال بازی نکند.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

وقتی پرونده ستاره عراقی بسته شد؛ دعوای جنجالی کرار – جباری به روایت مجتبی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ