رضایی مانع تکرار کابوس پنالتی برای استقلال(عکس)

0

پایگاه خبری ساتین- اتفاقی که آبان سال ۹۷ در جام حذفی برای استقلال رخ داد، در بازی دیشب این تیم مقابل نود ارومیه تکرار نشد.

به گزارش ساتین، استقلال در آن فصل و در دومین بازی‌اش در جام حذفی – شاگردان شفر در بازی اولشان در وقتهای اضافه از سد نفت مسجدسلیمان گذشتند – به مصاف سایپا رفت و بعد از آنکه بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، ضربات پنالتی، تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی جام حذفی را مشخص کرد.

در آن بازی، تنها سهرابیان موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد و توپهای قایدی ، باقری و اسماعیلی هدر رفت. در تیم سایپا هم رضاوند، رمضانی و اسدی توپهایشان را گل کردند و ضربه ترابی به اوت رفت تا سایپا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

در بازی دیشب وقتی سعید مهری ضربه پنالتی‌اش را هدر داد، استقلالی‌ها نگران شدند که مبادا کابوس ضربات پنالتی در جام حذفی دوباره سراغ آنها بیاید.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال تا قبل از بازی دیشب، ۱۰ باز در ضربات پنالتی، در جام حذفی شکست خورده بود که آخرین آن به فینال فصل قبل جام حذفی و بازی با فولاد برمی‌گشت منتهی دیشب علیرضا رضایی – که در غیاب سیدحسین حسینی دوباره به ترکیب اصلی استقلال رسیده بود – پنالتی دوم نود ارومیه را مهار کرد تا استقلال نهایتا برنده بازی با حریفش شود و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

۹۶۹۷

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رضایی مانع تکرار کابوس پنالتی برای استقلال(عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ