خبر مهم ایران‌خودرو برای متقاضیان بازار

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین- درحالیکه که قرار بود گروه صنعتی ایران‌خودرو هر دوشنبه در راستای عمل به وعده افزایش تولید و عرضه خودروها، برنامه‌های فروش خود را اجرایی کند؛ در نهایت دوشنبه‌های ایران‌خودرویی به سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی تبدیل شد و از این هفته قرار است هر سه‌شنبه محصولات این خودروساز در قالب طرح فروش (فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید) به مدت سه‌روز به مرحله اجرا درآید.

در همین راستا بیست و هفتمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با عرضه چهار محصول سورن‌پلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی آغاز شده است.

متقاضیان این طرح از امروز (سه‌شنبه ۳۰ آذرماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه دوم دی ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت‌نام کنند.


بیشتر بخوانید: فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در ماه آذر


مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، شنبه هفته آینده (۴ دی ماه) در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

اخبار خودرو

خبر مهم ایران‌خودرو برای متقاضیان بازار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ