اشتباه مسافر در ایستگاه قطار، جانش را بخطر انداخت + فیلم

0

ساتین نیوز: اشتباه مسافر در ایستگاه قطار چیزی نمانده بود به قیمت جانش تمام شود.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور هایی است که در ایستگاه های قطار آن حوادث زیادی رخ می دهد. به تازگی نیز سقوط یک مسافر در یک ایستگاه قطار در این کشور خبرساز شده است. این مسافر زن که قصد سوار شدن یک قطار در حال حرکت را داشت به داخل شکاف سکو و قطار سقوط کرد. این اتفاق در سکوی شماره ۶ ایستگاه قطار پانوِل در نزدیکی شهر بمبئی رخ داد.

این مسافر زن که هویتش «گیاندِوی رانا»، یک ساکن اهل سادگوروکریپا اعلام شده به همراه پسرش آجای رانا قصد سوار شدن قطار را داشت که بر اثر از دست دادن تعادل خود دچار حادثه شد. پس از سقوط این زن ۳۵ ساله به داخل شکاف، یک مامور ایستگاه بلافاصله وارد عمل شد و با بیرون کشیدن وی از میان شکاف جانش را نجات داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که خانم رانا تلاش می کند سوار قطار شود بر اثر لغزیدن میان شکاف بین قطار و سکو سقوط می کند. کی آر مینا، مامور ایستگاه قطار بلافاصله وارد عمل شده و این زن را نجات می دهد. این زن بلافاصله به بیمارستان MGM منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

زنده گیری مار یک ونیم متری در آشپزخانه زن خراسانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ