کورتوا، شش دقیقه تا بهترین رکورد گل نخوردنش

0

رئال مادرید نیوز : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید فصل درخشانی داشته است و به نظر می رسد که اگر رئال مادرید تا کنون فصل خوبی داشته یکی از دلایل اصلی مربوط به درخشش این دروازه بان بوده است. تیبو در مقابل اتلتیکو شش توپگیری داشت که یکی از بهترین آمارهایش در دوران حضور در رئال بود.

در حقیقت کورتوا در این فصل دقیقا به اندازه زوج وینیسیوس و بنزما مهم بوده است. اگر توپگیری های شگفت انگیز تیبو نبود شاید گلها و پاس گلهای وینی و کریم هم آن قدر که باید و شاید به چشم نمی آمد.کورتوا حالا در حالی به سن مامس می رسد که در پنج بازی اخیر کلین شیت کرده و روند ۵۲۸ دقیقه گل نخوردن را داشته است. اگر کورتوا شش دقیقه دیگر هم گل نخورد با بهترین رکوردش که ۵۳۴ دقیقه گل نخوردن بود و در نوامبر ۲۰۱۹ ثبت کرده بود، برابری می کند. البته بهترین رکورد تاریخ رئال متعلق به کاسیاس است که در فوریه ۲۰۱۴ با ۹۵۲ دقیقه متوالی گل نخوردن ثبت شد.

کورتوا در مقابل کادیز برای سومین بار در این فصل بازی را بدون توپگیری به پایان رساند. دو دفعه قبلی در تساوی بون گل مقابل اوساسونا و در پیروزی دو بر صفر در آنوئتا بودند.

اگر بهترین دروازه بان های حال حاضر اروپا را در نظر بگیریم فقط ادوارد مندی از چلسی با ۱۲ کلین شیت در ۲۳ بازی امار هبتری داشته که فقط چهارده گل خورده است. کورتوا در ۲۴ بازی ۱۱ کلین شیت کرده و هجده گل دریافت کرده است.

کورتوا تا کنون شش بازی در زمین بیلبائو داشته است که فقط در دو تایش کلین شیت کرده اما این مربوط به دو بازی اخرش است. کورتوا ۲۳۸ دقیقه است که در سن مامس گل نخورده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کورتوا، شش دقیقه تا بهترین رکورد گل نخوردنش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ