کوشکی: بازی با سپاهان سخت‌تر از پرسپولیس و استقلال است/ شاید لک از چیپی که زدم ناراحت شده بود

0

پایگاه خبری ساتین- هافبک تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد رویارویی با تیم سپاهان دشوارتر از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ساتین و به نقل از تسنیم، علیرضا کوشکی درباره پیروزی تیمش مقابل قشقایی در جام حذفی اظهار داشت: این بازی کمی برای ما سخت شد خصوصاً بعد از اینکه یک ضربه پنالتی را از دست دادیم، ولی با تلاش بیشتر و حفظ تمرکز در نهایت به پیروزی رسیدیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس از لحاظ فنی عملکرد چندان خوبی نداشت، خاطر نشان کرد: گاهی اوقات ممکن است چنین شرایطی به وجود بیاید، ولی باید این را در نظر گرفت پرسپولیس و استقلال از تیم‌های پرقدرت ایران هستند و هر تیمی ممکن است مقابل آنها با مشکل مواجه شود. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده این دو باخت را جبران کنیم.

وی در مورد پنالتی که در بازی مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و صحبت‌هایی که حامد لک بعد از پایان این مسابقه انجام داد، گفت: من وقتی پنالتی را تبدیل به گل کردم قصد داشتم توپ را بگیرم و به وسط زمین بیایم که متأسفانه حامد لک مانع از این کار شد. در آن صحنه من هیچ حرفی نزدم و اگر هم لک حرفی زده باشد من نشنیدم، چون کادر فنی مرا صدا می‌زد که به وسط زمین برگردم. نمی‌دانم باید چه بگویم ولی شاید دروازه‌بان پرسپولیس از پنالتی چیپی که زدم ناراحت شده بود.

کوشکی راجع به بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان تصریح کرد: سپاهان برای هر تیمی در لیگ برتر یک حریف خطرناک محسوب می‌شود و فکر می‌کنم ما نسبت به بازی با پرسپولیس و استقلال بازی سخت‌تری پیش رو داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا از این بازی امتیاز بگیریم.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کوشکی: بازی با سپاهان سخت‌تر از پرسپولیس و استقلال است/ شاید لک از چیپی که زدم ناراحت شده بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ