آلکورتا:«درک نمی کنم که بنزما توپ طلا را نبرد؛ دوست داشتم فوتبال راموس در رئال تمام شود»

0

رئال مادرید نیوز : رافا آلکورتا بازیکن اسبق رئال مادرید و بیلبائو  پیش از بازی امشب صحبت هایی داشت.

زیدان و آنچلوتی:” شخصیت هایی کاملا مشابه دارند. کارلتو نشان داده که به خوبی رختکن را مدیریت می کند و زیزو نیز همین ویژگی را داشت. به عنوان بازیکن ، رئالی های بزرگی بودند. کل دنیا دنبالش می کنند و به خاطر کاری که کرده به او احترام می گذارند. دو مربی باشخصیت و ارام هستند که به عنوان یک مربی خیلی دوستش دارم.”

راموس:” با وجود اتفاقاتی که در گذشته رخ داده در حال حاضر یک اسطوره است. در کنار هیرو برخی از بهترین بازیکنان تاریخ هستند. هر کسی مسیر خود را انتخاب می کند و همه دوست داشتیم که سرجیو دوران فوتبالش را در رئال تمام کند. تصمیم گرفت که جدا شود. هنوز خیلی مانده است.”

بنزما:” درک نمی کنم که توپ طلا را نبرد. بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست. کریم بیرون از محوطه جریمه کارهای بیشتری نسبت به لواندوفسکی انجام می دهد. به یک بازیکن کامل تبدیل شده است. نه فقط باعث می شود که بقیه تیم بازی کنند بلکه در کنارش گل می زند. خیلی سخت است که بازیکنی شبیه او را پیدا کنیم.”

تجربه قهرمانی اروپایی با رئال مادرید در سال ۱۹۹۸:” با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شدم اما با بیلبائو نایب قهرمان لالیگا شدم. راستش فکر میک نم که نایب قهرمانی با بیلبائو خیلی مشکل تر بود و خوشحال شدم که چمپیونزلیگ را در رئال مادرید بردم. برای ما این غیرقابل توصیف بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آلکورتا:«درک نمی کنم که بنزما توپ طلا را نبرد؛ دوست داشتم فوتبال راموس در رئال تمام شود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ