نامجومطلق: دروازه‌بان استقلال باید خودش تصمیم بگیرد/ در امور حقوقی سررشته ندارم

0

پایگاه خبری ساتین – شاگردان فرهاد مجیدی در حالی به مصاف شهر خودرو خواهند رفت که سرمربی اسبق آبی‌ها تأکید دارد اصلاً نباید شرایط خوب استقلالی‌ها را با نگاه بدبینانه نگریست.

به گزارش ساتین، استقلال از پیچ خطرناک جام حذفی به هر ترتیبی که بود، سلامت عبور کرد و حالا دوباره به جاده لیگ برتر برگشته است. شاگردان فرهاد مجیدی در حالی به مصاف شهر خودرو خواهند رفت که سرمربی اسبق آبی‌ها تأکید دارد اصلاً نباید شرایط خوب استقلالی‌ها را با نگاه بدبینانه نگریست. مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون وضعیت این روزهای استقلال و حاشیه‌های ایجاد شده مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و اصلاً نباید آن پنج مساوی متوالی را با نگاه بدبینانه نگریست. تیم از آن وضعیت خارج شده و توانست پیکان و سپاهان را شکست بدهد بنابراین قطعاً در مشهد مقدس نیز با انگیزه‌های بسیار زیادی وارد میدان می‌شود تا بتواند یک پیروزی مهم دیگر کسب کند امیدوارم با ۳ امتیاز این بازی به تهران بازگردد. در رابطه با جام حذفی هم فراموش نکنیم همیشه تیم‌های دسته‌های پایین‌تر انگیزه بسیار زیادی برای تقابل با حریفان سرشناس خود دارند و جام حذفی بهترین فرصت برای وقوع چنین اتفاقی است. خوشبختانه استقلال توانست گلی که روی غافلگیری خورده بود را جبران کند و در نهایت برنده بازی شود. مسابقه مقابل  نود ارومیه برای بازیکنان و مربیان استقلال تجربه بسیار ارزشمندی شد تا در جام حذفی تمام تیم‌ها را فوق‌العاده جدی بگیرند.

*من در امور حقوقی سررشته‌ای ندارم و پیرامون ماجرای ایجاد شده بر سر بازیکن آفریقایی گل گهر قطعاً کمیته‌های انضباطی و استیناف  باید نظر تخصصی بدهند ولی بدیهی است اگر یک باشگاه مرتکب تخلف شده باشد و این مسئله اثبات شود، با آن مجموعه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

*سیدحسین حسینی واقعا  دروازه‌بان خوبی است و علاوه بر آن محمد رشید مظاهری هم سنگربان مطلوبی محسوب می‌شود البته به این دو دروازه‌بان باید علیرضا رضایی را نیز اضافه کرد که این فصل نمایش خوبی ارائه کرده و حالا یکی از پدیده‌ها محسوب می‌شود. رقابت میان بازیکنان بسیار خوب است ولی اینکه سنگربانی مانند مظاهری بخواهد در استقلال بماند یا جدا شود، مسئله‌ای است که خودش باید پیرامون آن تصمیم بگیرد.

*انتخاب بازیکنان تیم ملی کاملاً به طرز تفکر سرمربی محترم آن باز می‌گردد ولی بدیهی است هر چقدر تعداد ملی‌پوشان یک تیم بیشتر شود، به لحاظ روانی شرایط بهتری برای آن تیم ایجاد خواهد شد چون بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی انگیزه فوق‌العاده بیشتری پیدا می‌کنند. با توجه به جایگاه کنونی استقلال در جدول به نظر من اسکوچیچ می‌تواند طی هفته‌های آینده نگاه ویژه تری معطوف به بازیکنان این تیم کند .

*وقتی یک بازیکن که در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش حضور دارد، ناگهان از این تیم دور  می‌ماند، وضعیتش کاملاً متفاوت می‌شود و گاهی اوقات افت فنی  می‌کند. نمونه بارز این مسئله مهدی طارمی است. مهاجم  ارزشمند تیم ملی که پس از ماجراهای رخ داده در اردوی قبلی، دچار افت شد و به همین خاطر معتقدم باید به او کمک کرد چون یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود و تحت هیچ شرایطی نباید او را به همین راحتی از دست بدهیم.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

نامجومطلق: دروازه‌بان استقلال باید خودش تصمیم بگیرد/ در امور حقوقی سررشته ندارم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ