دوباره به رقبای پرسپولیس امتیاز می‌دهند/ صدای من بلند است؛ به خاطر پرسپولیس ساکت نمی‌شوم/ من سرم زیر بغل هیچ‌کس نیست

0

پرسپولیس

وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس به نکاتی اشاره کرده است که در زیر می خوانید:

* با تیمی که داریم، این چند امتیازی که حریفان به لطف احکام انضباطی و اشتباهات داوری از ما فاصله گرفته‌اند، اصلا حاشیه امنیتی برای‌شان به حساب نمی‌آید. البته به نظر من اعضای تیم هم باید مسایلی مانند داوری و احکام انضباطی را از نظر روحی و روانی برای خود حل و فصل کنند.

* همه می‌دانیم کسانی هستند که نمی‌خواهند پرسپولیس برای ششمین سال پیاپی  قهرمان شود. این هم فقط برای امسال نیست. سال‌های قبل هم غیر از این نبود. این وضعیت برای‌شان خیلی سخت است. به نظر من بازیکنان باید این مساله را برای خودشان حل کنند تا دیگر هر موضوعی ذهن آنها را به هم نریزد. بعضی اصلا دنبال همین هستند که تمرکز بازیکن و مربی را به هم بریزند.

* ممکن است اتفاقاتی مثل این که به رقبا امتیاز داده شود باز هم اتفاق بیفتد. ممکن است اتفاقات زیاد دیگری هم روی بدهد. آن هم در زمانهایی که خیلی حساس‌تر از شرایط فعلی باشد.

* پرسپولیس سال قبل هم امتیازی عقب افتاده بود ولی بعد دیدیم چه شد. پرسپولیس، مرد جنگ است. برای مرد جنگ هم فرقی نمی‌کند زمان و مکان جنگ کجا باشد.

* همین‌جا می‌گویم که اگر بخواهند با پرسپولیس این کارها را ادامه بدهند، صدای ما هم بلند است. من همیشه گفته‌ام که خودم را نه پیشکسوت که هوادار پرسپولیس می‌دانم. اگر ببینم تیم محبوب من را آزار می‌دهند، ساکت و آرام نمی‌نشینم. هرچند پیج من را زده‌اند و خوب می‌دانم چه کسی از طرف چه کسانی این کار را کرد ولی صدای من بلند است. می‌دانیم چگونه صدای خودمان را به گوش همه برسانیم.

* پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار پیاپی هم قهرمان شود. ان شاءالله این دو بازیکن تاجیک هم بتوانند کمک کنند. بازی آنها را دیده‌ام. کیفیت خوبی دارند ولی به نظرم دیگر جذب بازیکن خارجی لازم نیست. ما واقعا بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم. نباید اجازه بدهیم شک و تردید به ما نفوذ کند. نباید با حرف‌ها آنها را تخریب کنیم، این به سود رقیبان و البته دلال‌ها خواهد بود. همین تیمی که داریم با این کادر فنی خوب، واقعا پتانسیل قهرمانی دارد البته باید ما هم کمک کنیم و این حس و انرژی را به تیم بدهیم. با خریدن بازیکن‌های بی کیفیت هم برای خودمان پرونده‌های حقوقی و دردسرهای جدید درست نکنیم. امیدوارم دلال‌ها هم اجازه بدهند که پرسپولیس نفس بکشد و با ابزاری که دارند مرتب جو را علیه تیم و بازیکنان به هم نریزیند که بتوانند بازیکنان کیفیت پایین خارجی را به پرسپولیس تحمیل کنند. پرسپولیس اگر خودش نیاز ببیند با تصمیم کادرفنی یک فکری می‌کند که به صلاح باشد.

* همه می‌دانند که من سرم زیر بغل هیچ‌کس نیست. مدیریت باشگاه فعلا با آقای صدری است. تا جایی که می‌شود باید از او برای پرسپولیس کار بخواهیم. به هر حال طی سال‌ها ارتباطات و راهکارهای زیادی در آستین دارند و در این مدت هم درآمد باشگاه خیلی خوب بود. همان‌طور که تا وقتی هستند باید زحمت بکشند و هر کاری از دست‌شان بر می‌آید باید برای پرسپولیس انجام بدهند. همان‌طور هم بقیه باید به خاطر پرسپولیس به ایشان کمک کنند. این ها حرف دل و عقیده من است. 

* شخصا از کریم باقری تشکر می‌کنم که این قدر خوب و مثبت است. با هیچ مربی به مشکل نخورده است. از خدا می‌خواهم که به او عمر طولانی بدهد. 

اخبار فوری پرسپولیس

دوباره به رقبای پرسپولیس امتیاز می‌دهند/ صدای من بلند است؛ به خاطر پرسپولیس ساکت نمی‌شوم/ من سرم زیر بغل هیچ‌کس نیست

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ