به جا مانده از بازی با بیلبائو: نصف لالیگا در جیب رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و بیلبائو نوشت.

یازده شیر سفید
بازی عالی سن مامس در یاد عاشقان فوتبال می ماند. پانزده دقیقه اول رئال با وجود یازده غایب در بیلبائو، فوق العاده بود. عجب رفتار، کیفیت، جاه طلبی، گلها و تعصب به پیراهن فوق العاده ای. در مقبل یک بیلبائوی شجاع، جسور و بدون ترس که صدرنشین را به شدت تحت فشار قرار داد. با این وجود رئال حالا در حالی صدر جدول را قبضه کرده که فقط تیم های بزرگ از پس آن بر می آیند.

چرچیل و جمله دقیق
وینستون چرچیل نخست وزیر  انگلیس در جنگ جهانی دوم بود که اولین نوبل ادبیات را هم کسب کرد و جملاتی تاریخی دارد. نحوه حضور رئال مادرید آنچلوتی در سن مامس باعث می شود که بتوانم جمله ای از او را نقل کنم:” بدبینی مشکلاتی را در هر فرصت ایجاد می کند، خوشبینی، فرصتی را در هر مشکل ایجاد می کند” تیم کارلتو حالت دوم است کارلو انگار با چرچیل کافه و مشورب خورده است چرا که خردمندی احساسی او را دارد. کارلو به دنبال توجیه نیست. غایبان بزرگ مانع از آن نشدند تا ترکیبی را با بازیکنان دیگر اماده کند. این ترکیب عمیق است و فراموش نکنیم که بهترین بازیکن حال حاضر دنیا در این تیم است: آقای دون کریم بنزما.

مارسلینو، باخرد
مربی استوریایی مربی عاقلی است. در والنسیا توانست بارسای مسی را در فینال کوپا شکست بدهد و با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه سویا پیروز شد. پیتر لیم در آن سال خرید بزرگی نداشت اما مارسه نشان داد که به خوبی در خلاف جهت آب حرکت می کند. به همین خاطر واکنش تیمش پس از دریافت دو گل عالی بود. هرگز ناامید نشد. سانست به تیمش باور داد. با این وجود کورتوا به عنوان دیوار سفید مانع از مشکلات شد.

تصمیم عجیب
بازی رئال مادرید و بیلبائو به این خاطر به تعویقا فتاد که میلیتائو، وینیسیوس و والورده به بازیهای آمریکای جنوبی رفته بودند. میلیتائو مصدوم شد و بدین ترتیب بازی به خاطر فقط دو بازیکن به تعویق افتاد. آن بازی معوقه در روز اول دسامبر در برنابئو برگزار شد و رئال پیروز شد و بدین ترتیب بازی دیگر رئال و بیلبائو که قرار بود در زمان سوپرجام برگزار شود، جلو افتاد. خیلی ها به من گفتند: چطور ممکن است که یک بازی به خاطر دو، سه بازیکن به تعویق بیافتد و بازی دیگر با وجود غایبان پرشمار دو تیم معوق نشد؟ تمیم عجیبی است.. اما نمایش بی نظیری را از دو تیم دیدیم که شاید دیگر به این چیزها فکر نکنیم. بزرگی فوتبال همین است. حالا از اتلتیکوی چولو هفده امتیاز جلو هستیم و از بارسای ژاوی هجده امتیاز. این لالیگا در مسیر تعیین شدن است.

هایلایت کریم
در ترجمه از زمان شکسپیر این یعنی “بهترین لحظات بنزما.” بچه ها در شبکه های اجتماعی به دنبال دیدن حرکات درخشان و نبوغ ستاره لیونی هستند. کریم برنده مجازی توپ طلاست. او فقط یک گل تا ۳۰۰ گل در رئال (و هشت تا تا دی استفانو) فاصله دارد و در سن ۳۴ سالگی شبیه هری پاتر است.

کریسمس سفید
هر چند که ویروس لعنتی حس و حال خوب را از ما گرفته، از این جا به شما درود می فرستم. در لحظات مشکل ضروری است که همه در یک جهت حرکت کنیم و لبخند را به لب ها ببینیم. مراقب باشید و از حضور در کنار خانواده ها و عزیزانتان لذت ببرید. رئالی ها یک ارتش هستند و آرزوی کریسمسی سفید را برایتان دارم. دوستتان دارم.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی با بیلبائو: نصف لالیگا در جیب رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ