میاتوویچ:«نقش دفاعی وینیسیوس مهم بود»/ مورینتس:«هازارد اعتماد به نفس ندارد»

0

رئال مادرید نیوز : بازیکنان اسبق رئال مادرید در مورد بازی مقابل بیلبائو صحبت کرد.

وی اظهار داشت:” فکر می کنم که با این سه امتیاز، در حال حاضر رئال مادرید رقیبی ندارد. در حال حاضر هیچ بازیکنی بهتر از بنزما نیست. بهترین بازییکن اروپاست. می دانستیم که سن مامس هوادارانی دارد که به کار حریف احترام می گذارند. برای من شگفت انگیز نبود و من هم در روزهایی که خوب نبودم در آن جا تشویق می شدم. امروز نقش دفاعی وینیسیوس خیلی مهم بود. در دقایقی نگران رئال بودم هر چند که بیلبائو هم زیاد فشار نمی آورد چرا که آنها هم خسته بودند. بیلبائو نیمه اول را خوب تمام کرد و توپ داشتند. رئال با توجه به غایبانش گزیینه های زیادی نداشت. فقط یوویچ می توانست گزینه ای برایش تعویض باشد. کاماوینگا در پستی خارج از پست معمولش بازی کرد و کمی عجیب بود اما آینده بزرگی دارد. گل اول بنزما عالی بود. چنین گلی را فقط می تواند بازیکنی صاحب سبک با اعتماد به نفس بالا بزند.”

پولی رینکون:”رئال در نیمه دوم به تعویض نیاز داشت. ترجیح می دادم بلانکو وارد شود. به نیرو برای توپربایی نیاز بود. شروع رئال را دوست داشتم و فوتبال خوبی را از انها دیدم.”

مورینتس:” آنچلوتی تا دقیقه ۸۰ با وجود غایبان تعویضی نداشت و نمی خواست در تیم تغییری ایجاد کند. دوست داشتم پیتر را ببینم. در ابتدا بیشتر طرفدار ماروین بودم اما پیتر هم خیلی خوب و جذاب است. شوتهای خوبی می زند. وقتی وینیسیوس در استادیوم های حریف هو می شود یعنی این که خوب کار کرده است. با چند بازیکن مهار شده بود. اگر هازارد مثل دورانش در چلسی  بود، بازی می کرد و گل می زد اما حالا اعتماد به نفس دارد و به همین خاطر در زمانی که موقعیت دارد هم ترجیح می دهد به بنزما پاس بدهد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میاتوویچ:«نقش دفاعی وینیسیوس مهم بود»/ مورینتس:«هازارد اعتماد به نفس ندارد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ