فرصت ۵ روزه برای استقلال و پرسپولیس/ چیزی عوض نمی شود!

0

پایگاه خبری ساتین- آیا استقلال و پرسپولیس تا چند روز آینده می‌توانند مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند؟

به گزارش ساتین، با توجه به هشدار AFC به دو باشگاه پایتخت، به نظر می‌رسد حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا، مساله‌ای کاملا جدی است و آنها تنها ۵ روز برای فرار از این بحران فاصله دارند.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ساتین، سرخابی تنها ۵ روز فرصت دارند تا با تکمیل مدارکشان و حل موارد و مشکلات و پرداخت بدهی هایشان که AFC دست روی آن گذاشته، بتوانند با خیال راحت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند منتهی در صورتی که این اتفاق تا ۵ روز آینده رخ ندهد – که با توجه به مشکلات متعدد استقلال و پرسپولیس، احتمالش بسیار زیاد است – این دو باشگاه، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد و به احتمال بسیار زیاد سهمیه آنها به باشگاه گل گهر خواهد رسید که مجوز حرفه‌ای دارد و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید که در این ۵ روز چه اتفاق ویژه‌ای رخ خواهد داد. داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای گفته که قطعا درباره این نامه جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و همه در انتظار واکنش فدراسیون فوتبال به این اتفاق هستند اما در واقع سخت است که در این ۵ روز مشکلات حل شود.

۱۹۸۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فرصت ۵ روزه برای استقلال و پرسپولیس/ چیزی عوض نمی شود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ