تارتار: بازی مقابل پرسپولیس اصلا آسان نیست/ دیگر تحمل اشتباهات داوری را نداریم

0

پرسپولیس

مهدی تارتار در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: در بتدا یک عذر خواهی می کنم چون به خاطر ساعت پرواز نتوانستیم در نشست خبری شرکت کنم. پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی لیگ امسال و قهرمان ۵ دوره لیگ برتر است و بازی مقابل این تیم آسان نیست.

وی افزود: با توجه به حکم کمیته انضباطی و اینکه این تیم از رقبای خود عقب افتاده است از انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار برخوردار هستند. پرسپولیس کادر فنی مجرب و با کیفیتی دارد و بازیکنان خوبی را در اختیار دارند. کار ما سخت است ولی ما امسال بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: علیرغم نتایج نسبتا بدی که در هفته های اخیر داشتیم ولی بازی تیم ما کیفیت خوبی داشته است.ما در مقابل استقلال و سپاهان دیگر مدعیان قهرمانی بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نظر فنی از تیممان راضی هستیم. بازی فردا بسیار مهم است و ما دوست نداریم با تیم های پایین جدول رقابت کنیم. 

تارتار خاطرنشان کرد: بازیکنان ما انگیزه بسیار زیادی دارند، تیم ما خوب تمرین کرده و امیدوارم با ارائه یک بازی هوشمندانه نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و با تیم کامل به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی در خصوص داوری بازی فردا گفت:من دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم ولی واقعا امسال از داوری خیلی متضرر شدیم. دیگر تحمل نداریم. امیدوارم سید علی و داورانش بهترین قضاوت را انجام بدهند و امیدوارم تیم داوری فردا بهترین عامل مسابقه باشند.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی فردا بهترین نتیجه را کسب کنیم و البته بازی خوبی ارائه کنیم. پرسپولیس هم با این تفکر وارد زمین می شود و تماشاگران هم لذت خواهند برد.

اخبار فوری پرسپولیس

تارتار: بازی مقابل پرسپولیس اصلا آسان نیست/ دیگر تحمل اشتباهات داوری را نداریم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ