#وایتکس: ویروس میروس کجا بود؟

0

ویروس هفته
گونه جدید ویروس کرونا با سرایت پذیری بالایش ترکیب رئال مادرید را به ویرانی کشید. غیبت ۹ رئالی (با احتساب داویده آنچلوتی و آریباس) در سن مامس ضربه سنگینی به تیمی بود که دو ماه است نباخته. البته ویروس به بیلبائو هم به همان اندازه ضربه زده بود و ستاره اصلیشان اونای سیمون و سه بازیکن دیگر را گرفته بود. راستش را بخواهید نمی توانم از ویروس کرونا در زمینه فوتبال کینه ای به دل داشته باشم چرا که حس می کنم که اگر ویروس کرونا نمی آمد، رئال مادرید لالیگای ۲۰-۲۰۱۹ را نمی برد. رئال تا قبل از کرونا شرایط وحشتناکی داشت و در آخرین بازی قبل از قرنطینه نمایش بسیار ضعیفی مقابل بتیس داشت و هیچ بعید نیست که نه تنها لالیگا را از دست بدهد، بلکه در چمپیونزلیگ هم در مقابل سیتی گلباران شود چرا که در صورت ادامه بازیها، کورتوا هم آن بازی را از دست می داد. کرونا باعث شد تا رئال خودش را جمع و جور کند و با ۱۰ برد متوالی لالیگای شیرین کرونایی را ببرد. البته از کرامات کرونا در آن فصل می توان به شکل متفاوت چمپیونزلیگ اشاره کرد که باعث هشت تایی شدن بارسا در لیسبون مقابل بایرن مونیخ شد. نتیجه ای که هرگز از یاد فوتبالدوستان نمی رود. به هر صورت جای شکرش باقی است که کرونا در  هفته گذشته و در زمانی به رختکن رئال نفود کرد که تیم از پیچ های سخت عبور کرده بود. چهار امتیاز از دو بازی اخیر نتیجه بدی نبود به خصوص که رئال مادرید اختلافش با تعقیب کنندگانش را حفظ کرد و در همین مدت اتلتیکو با وجود آن که مشکل کرونایی نداشت، چهارمین شکست متوالی خود را هم تجربه کرد!

بی شیله پیله هفته
راستش را بخواهید اگر مربیان دیگری (که یکی از نمونه هایش اول اسمشان مورینیو دارد) الان مربی رئال بودند و تیمشان با این اقتدار صدر جدول لالیگا بود و ۱۷-۱۸ امتیاز با اتلتیکو و بارسلونا اختلاف داشت، الان خودشان را بهترین مربی تاریخ معرفی می کردند و آن قدر قربان صدقه خودشان می رفتند که از تعریف هایشان می شد برجی به عظمت ایفل ساخت. با این وجود کارلتو بدون این که از خودش تعریف کند، کار خود را انجام می دهد. کارلو اولین بردش در سن مامس را با لشکری بی بازیکن ثبت کرد. هر چند که کریم بنزما در این فصل نشان داده که خودش به تنهایی یک تیم است. حالا که قهرمانی لالیگا تقریبا حتمی به نظر می رسد، رئالی ها باید به اهداف دیگرشان مثل پی چی چی کریم بنزما یا زامورای کورتوا فکر کنند. هر چند که که حتی اگر کریم آقای گل لالیگا شود، باز هم مافیای رسانه بهانه ای پیدا می کند تا توپ طلای تقلبی را به بازیکنی بدهد که در لیگ ضعیف فرانسه در پنج ماه یک گل زده است. آخ که چقدر حذف مسی و تیم نفتی اش از اروپا به دست بنزما و وینیسیوس لذت بخش خواهد بود!

سال نوی هفته
سال ۲۰۲۱ برای رئال مادرید بدون جام به پایان رسید هر چند که دو ماه پایانی سال و پانزده بازی بدون شکست موجی از امید را برای رئالی ها ایجاد کرده است. اولین جام سال ۲۰۲۲ در همان شروع کار مقابل ژاوی و بارسلونا تعیین خواهد شد. ژاوی فعلا به صخره سختی نخورده است.  رسانه ها می خواهند کسب یک امتیاز توسط انها در مقابل سویای ده نفره را شاهکاری بی بدیل جلوه بدهند هر چند که به نظر می رسد که همه چیز در روز ۲۲ دی در ریاض روشن خواهد شد. تا آن زمان کرونایی های رئال مادرید هم برمی گردند و رئال مادرید می تواند درس خوبی به سرمربی سابق السد بدهد… تا شاید در فینال برای سومین بار در این فصل مقابل اتلتیک بیلبائو قرار بگیرد!

حامد فلاح

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

#وایتکس: ویروس میروس کجا بود؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ