مجیدی: کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم/ از هر بازیکنی که آماده باشد استفاده می‌کنیم

0

پایگاه خبری ساتین – سرمربی استقلال تأکید کرد تیمش در مصاف با پدیده بدون توجه به جایگاه این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش ساتین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم استقلال مقابل پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم، بازی سختی خواهد بود و دنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود.وی در مورد محروم و مصدومان تیمش هم گفت: متأسفانه محمد دانشگر و بابک مرادی به علت سرماخوردگی و وریا غفوری و محمدرضا آزادی به دلیل مصدومیت به مشهد نیامده‌اند.

سرمربی استقلال در واکنش به حذف این تیم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه خاطر نشان کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم.

مجیدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه فرزاد مجیدی پس از جذب امین قاسمی‌نژاد اعلام کرد برنده دربی نقل‌وانتقالات شدیم، ولی در طول ۱۰ هفته گذشته کمتر از این بازیکن استفاده شده است، یادآور شد: امین بازیکنی بسیار خوب، باکیفیت و بااخلاق است، ولی در تمرینات براساس آمادگی از بازیکنان استفاده می‌کنیم. امین از بازیکنان خوب ماست و به موقع از او استفاده خواهیم کرد. مطمئن باشید این بازیکن به تیم ما کمک خواهد کرد.

وی درباره شایعه جدایی قاسمی‌نژاد از استقلال در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: نه لیست مازاد داریم و نه الان در مورد نیم‌فصل می‌خواهیم تصمیم بگیریم. تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است و هیچ صحبتی نکرده‌ایم. در نیم‌فصل تصمیم می‌گیریم چه بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند یا اگر به بازیکنی نیاز نداشتیم از جمع ما جدا خواهند شد.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به هجمه‌ها علیه آرش رضاوند هافبک تیمش گفت: اصلاً نه به فضای مجازی کار دارم و نه برای من مهم است. من و کادر فنی از بازیکنی که آماده باشد، استفاده می‌کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن است. مطمئن باشید تمرینات را می‌بینیم و بازیکنان را هر روز نگاه می‌کنیم. اعضای کادر فنی بهترین کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی بازی کند یا نکند. ما تمرکزمان را روی این مسائل حاشیه‌ای نمی‌گذاریم.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مجیدی: کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم/ از هر بازیکنی که آماده باشد استفاده می‌کنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ