متقاضیان خرید از سایپا بخوانند

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین – در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، شش محصول شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت ۱۵۱ اس.‌ای با موتور ام.۱۳ عرضه شده‌اند.

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com/ در یکی از روش‌های پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید یا هر دو روش ثبت نام کنند.

در روز قرعه‌کشی، ابتدا منتخبان روش پیش‌فروش یکساله مشخص می‌شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه‌کشی پیش‌فروش مشارکت تولید، شرکت داده نمی‌شود.

برندگان قرعه‌کشی دو روش پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:  قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ + جدول


شاهین. جی

شاهین G یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، عرضه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۹۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان تعیین شده است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۰۳ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۳۴۰ میلیون تومان است.

کوئیک S

یکی دیگر از خودرو‌های موجود در در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، کوئیک S است. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۱۷۱ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان تعیین شده است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۵۹ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک R با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی نیز برخوردارند. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۸۷ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۷۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۹ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک با گیربکس معمولی

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در در این دور از یارانه جدید سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی نیز برخوردارند. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۸۲ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۴۵ میلیون و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۹۴ میلیون تومان است.

ساینا S

یکی از خودرو‌های موجود در در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، ساینا S است. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۸۳ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان تعیین شده است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۴۶ میلیون و ۵۷۲ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۰۳ میلیون تومان قیمت دارد.

سایپا SE ۱۵۱

سایپا SE ۱۵۱ یکی از گزینه‌هایی است که در این دور از ثبت‌نام برای یارانه جدید سایپا، عرضه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۷۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۴۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۶۸ میلیون تومان است.

اخبار خودرو

متقاضیان خرید از سایپا بخوانند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ