هازارد کم کم خودش را به آنچلوتی ثابت می کند

0

رئال مادرید نیوز : ادن هازارد برای دومین بازی متوالی فیکس شد. همان طور که خود آنچلوتی گفت به آمادگی بدنی این بازیکن اعتماد کامل نداشت اما بازیکن بلژیکی توانست کیفیت بالایی از خود بروز بدهد و نمایش خوبی داشت.

در حقیقت هازارد در مقابل کادیز ۹۰ دقیقه کامل ابزی کرد و مقابل بیلبائو ۸۶ دقیقه درون زمین حضور داشت و کم کم سعی کرد که به روزهای خوبش برگردد. گران ترین بازیکن تاریخ رئال به علت مصدومیت های پرشمار هرگز کیفیت لازم را از دست نداد اما به گفته آنچلوتی، هازارد برگشته و در مسیر احیا شدن قرار دارد.

مصدومیت آسنسیو و رودریگو فرصت خوبی بود تا هازارد بالاخره بازی کند. این بازییکن البته بیشتر در پست مهاجم کاذب بازی می کند تا بال راست و حضورش سیستم رئال را تغییر می دهد. در هر صورت به نظر می رسد که نمایش قابل قبول هازارد برای آنچلوتی هم خبر خوبی است چرا که در نیمه دوم فصل یک گزینه بیشتر برای حملات خواهد داشت و دستش باز خواهد بود.

البته قطعا رودریگو و آسنسیو در بازگشتشان همچنان یک گام جلوتر از هازارد هستند چرا که با گلها و پاس گلهایشان و نقشی که در تیم دارند، می درخشند اما به نظر می رسد که ادن نیز در صورت لزوم می تواند به تیم کمک کند. هازارد هنوز فاصله زیادی تا هازارد چلسی و استمفوردبریج دارد و باید دید که بالاخره تا پایان فصل ورق را به سمت خود برمی گرداند یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هازارد کم کم خودش را به آنچلوتی ثابت می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ