درخشان: اعتماد به نفس به پرسپولیس برگشته است/ ظرفیت بردن ذوب آهن وجود دارد

0

پرسپولیس

حمید درخشان در رابطه با برد پرگل تیم فوتبال پرسپولیس برابر ویستا توربین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: در جام حذفی جای کوچکترین اشتباهی وجود ندارد. حریف در نیمه نخست خوب کار کرد و بازی با تساوی خاتمه یافت؛ اما در نیمه دوم پرسپولیس با سرعت بیشتری بازی کرد و در نهایت هم توانست تیم پیروز میدان شود.

وی افزود: در چنین بازی‌هایی به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیریم. همانطور که دیدید حتی در نیمه اول ممکن بود حریف در یکی دو صحنه تیم ما را جریمه کند که این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم هم تجربه بازیکنان پرسپولیس بود که شرایط بهتری را رقم زد و در نهایت هم در نیمه دوم شرایط روی غلطک افتاد و تیم با ارائه بازی خوب گل‌های زیبایی را به ثمر رساند و بازی را هم برد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان در دو بازی گذشته توانستند ۷ گل بزنند، گفت: بله. نکته خوبی که در بازی اخیر تیم دیدیدم، خلق موقعیت زیاد و گلزنی است. خدا را شکر اعتماد به نفس گلزنی به تیم بازگشته و این می‌تواند کمک کند تا در بازی‌های آینده تیم با روحیه بهتری برای موفقیت و برتری به زمین برود.

درخشان در مورد گلزنی مدافعان و هافبک‌ها در ترکیب پرسپولیس گفت: از دید من این موضوع خیلی خوبی است. انسجامی که در پرسپولیس می بینیم چه در گلزنی و چه در دفاع خوب است و نوید آینده خوبی را برای پرسپولیس می دهد.

وی در مورد شانس موفقیت سرخپوشان در جام حذفی گفت: از الان زود است بخواهیم در این مورد صحبت کنیم و تیم باید بازی به بازی پیش رود.

سرمربی اسبق سرخپوشان در مورد بازی روز جمعه (سوم دی) برابر ذوب آهن در لیگ هم گفت: ذوب آهن از تیم های خوب لیگ است که توانسته نتایج خوبی کسب کند و امسال شرایط متفاوتی نسبت به قبل دارد. با وجود این، امیدوارم پرسپولیس بتواند در این دیدار هم موفق شود زیرا ظرفیت و توان لازم را دارد.

اخبار فوری پرسپولیس

درخشان: اعتماد به نفس به پرسپولیس برگشته است/ ظرفیت بردن ذوب آهن وجود دارد

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ