برنامه فشرده پیش از بازی با پی اس جی: تکلیف دو جام مشخص می شود

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حال حاضر در حال سپری کردن تعطیلات زمستانی خود است. سال ۲۰۲۲ به زودی شروع میش ود و قطعا مهمترین بازی مربوط به ۱۵ بهمن و بازی رفت مقابل پی اس جی در پاریس است اما تیم آنچلوتی تا آن زمان بازیهای مهم دیگری هم خواهد داشت.

رئال تا آن زمان باید در سوپرجام اسپانیا در عربستان بازی کند و تا جایی که می تواند در کوپا دل ری پیش برود.رئال مادرید سال ۲۰۲۲ را در روز ۱۲ دی مقابل ختافه برگزار می کند و در عرض ۴۲ روز قطعا هفت بازی خواهد داشت که بر اساس پیشرفت در کوپا یا حضور در سوپرجام اسپانیا این تعداد بازیها می تواند بیشتر شود و به یازده تا برساند.اگر رئال در ۴۲ روز ۱۱ بازی داشته باشد یعنی هر ۳.۸ روز یک بازی داشته است.

البته رئال مادرید و سایر تیم های  به خاطر بازیهای ملی درآمریکای جنوبی بین ۴ تا ۱۱ بهمن می توانند استراحت کنند. در آن زمان والورده، کاسمیرو، میلیتائو ، وینیسیوس یا رودریگو به بازیهای ملی می روند اما بقیه بازیکنان می توانند استراحت کنند.

رئال مادرید برای سوپرچام باید ۴۹۰۰ کیلومتر را بین مادرید تا ریاض طی کند و در نیمه نهایی به مصاف بارسلونا برود. رئال در جده در فصل ۲۰-۲۰۱۹ قهرمان سوپرجام اسپانیا شد که در نیمه نهایی به والنسیا غلبه کرد و در فینال مقابل اتلتیکو پیروز شد. حالا رئال دوباره به عربستان برمی گردد. سال گذشته عربستان به خاطر کرونا از میزبانی انصراف داد و بازیها در آندلوس برگزار شد. امسال رئال قرار است که دوشنبه ۲۰ دی به ریاض سفر کند و در روز ۲۲ دی مقابل بارسلونا در ورزشگاه ملک فهد قرار بگیرد.اگر رئال پیروز شود باید در روز ۲۶ دی به مصاف برنده بازی اتلتیکو و بیلبائو برود.در کوپا نیز فعلا بازی یک شانزدهم نهایی مقابل آلکویانو قطعی شده اما هر چقدر رئال بیشتر بالا برود، تعداد بازیها نیز بیشتر میش ود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

برنامه فشرده پیش از بازی با پی اس جی: تکلیف دو جام مشخص می شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ